Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1

Krótsza droga hamowania SUV-a we wszystkich warunkach zimowych

  • Krótsza droga hamowania na zimowych drogach*
  • Zwiększona przyczepność dzięki zoptymalizowanej powierzchni kontaktu z podłożem
  • Lepsze prowadzenie na oblodzonych i zaśnieżonych drogach

Opis

Krótsza droga hamowania SUV-a we wszystkich warunkach zimowych

Poczuj krótszą drogę hamowania w swoim SUV-ie niezależnie od warunków panujących zimą.

  • Krótsza droga hamowania na zimowych drogach*
  • Zwiększona przyczepność dzięki zoptymalizowanej powierzchni kontaktu z podłożem
  • Lepsze prowadzenie na oblodzonych i zaśnieżonych drogach
Technologia PIANKA WYCISZAJĄCA

Technologia PIANKA WYCISZAJĄCA

Technologia zapewnia cichszą i bardziej komfortową jazdę, ponieważ zmniejsza hałas we wnętrzu pojazdu nawet o 50%. To rozwiązanie jest bardzo istotne dla samochodów elektrycznych.

Co mówią wyniki testów

Opracowujemy nowatorskie rozwiązania od 1898 roku, a nasze opony są nie tylko innowacyjne, ale także wysoko oceniane przez ekspertów.

Opony Goodyear są testowane przez niezależne europejskie magazyny motoryzacyjne i często znajdują się na podium.

Każdy nowy model jest testowany przez naszych inżynierów w oparciu o ponad 50 kryteriów wydajności. Dzięki temu wiemy, że każda opona Goodyear zapewnia lepszy komfort jazdy.

 

  • Motor Poland, Wydanie 49/2020
    Motor Poland, Wydanie 49/2020

    Rozmiar: 215/65R17

    Zwycięzca testu
  • Off Road Magazin, Wydanie 10/2020
    Off Road Magazin, Wydanie 10/2020

    Rozmiar: 255/55R19 111V

    Zwycięzca testu, 1 miejsce na 6 testowanych marek
  • Off Road Magazin, Wydanie 10/2020
    Off Road Magazin, Wydanie 10/2020

    Rozmiar: 255/55R19 111V

    Szczególnie polecana, 1 miejsce na 6 testowanych marek

Gotowy na pojazdy elektryczne (EV)

Wszystkie nowe i aktualne opony Goodyear są zoptymalizowane, aby zapewnić wyjątkową wydajność zarówno dla pojazdów elektrycznych, jak i spalinowych (ICE), co potwierdza nowy logo Goodyear EV-Ready, który został wprowadzony na boku wszystkich nowych opon zastępczych od początku 2024 roku.

Goodyear opracował zestaw technologii, które odpowiadają zarówno pojazdom elektrycznym, jak i innym układom napędowym, w tym:

  • Technologia SoundComfort: Kierowcy stają się bardziej świadomi hałasu wywołanego interakcją opon i dróg, ponieważ najbardziej zauważalną zmianą w pojazdach elektrycznych jest to, jak cichy jest samochód. Aby zapewnić jak najcichszą podróż pojazdem elektrycznym, technologia SoundComfort ma potencjał do redukcji hałasu wewnętrznego nawet o 50%.
  • Technologia Mileage Plus: Ponieważ pojazdy elektryczne są cięższe od tradycyjnych pojazdów, opony elektrycznych samochodów mogą się szybciej zużywać. W połączeniu z natychmiastowym momentem obrotowym może to powodować szybsze zużycie standardowych opon, także w zależności od stylu jazdy. Korzystając z technologii takich jak Mileage Plus, Goodyear EfficientGrip Performance 2, na przykład, może zapewnić kierowcom do 50% więcej przebiegu niż jego poprzednik.
  • Technologie niskiego oporu toczenia: Technologie Goodyear o niskim oporze toczenia przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii i zwiększenia zasięgu jazdy. Wydłużenie zasięgu jazdy można osiągnąć poprzez optymalizację struktury opony, w połączeniu z opracowaniem innowacyjnych związków i aerodynamicznym dostrojeniem projektu boku opony.
Korzyści
ULTRAGRIP PERFORMANCE SUV GEN-1 - Opony zimowe Tire - 255/55/R18/109V
Wskaźnik zużycia bieżnika
Umożliwia kierowcy wymianę opon w odpowiednim momencie, tak aby zadbać o optymalne właściwości jezdne w warunkach zimowych.
Wzajemnie blokujące się lamele i klocki bieżnika
Lepsza równowaga pomiędzy prowadzeniem na suchej nawierzchni a właściwościami jezdnymi na śniegu.
Optymalna powierzchnia styku z nawierzchnią
Lepsza przyczepność i skuteczność hamowania.
Układ lamel i klocków bieżnika dostosowany do SUV-ów
Skuteczniejsze hamowanie i lepsza przyczepność na zaśnieżonych i oblodzonych drogach.
* W porównaniu do następnego najlepszego wyniku testu. Testowany przez TÜV SÜD Product Service GmbH w lutym 2016 r. na zlecenie Goodyear Dunlop. Testowane produkty: Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1, Bridgestone Blizzak LM-80 EVO, Conti WinterContact TS850P, Michelin Latitude Alpin LA2. Rozmiar opon: 235/65 R17; Pojazd testowy: Audi Q5 2.0 TDI; Tory testowe: Mireval (F), Saariselkä (Fin), Montpellier (F), Garching (D); Raport nr 713074748-04 dostępny pod linkiem https://www.goodyear.eu/content/dam/gydu/page-assets/homepage/tire-test-reports/TUV-SUD-Tire-Test-2016-Report-No-713074748-04-GY-UGP-G1-SUV.pdf.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.