Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

FAQ

Pytania dotyczące procesu zamawiania

Z kim mam się kontaktować w sprawie mojego zamówienia?

Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta mailowo (kontakt@sklep.pr.pl) lub telefonicznie: 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08.00–18.00)

Moje zamówienie zawiera niewłaściwe produkty lub złą liczbę produktów. Co mogę zrobić? 

Jeśli chcesz zmienić lub (częściowo) anulować zamówienie, nasz Dział Obsługi Klienta z przyjemnością udzieli Ci pomocy.

Częściowe anulowanie przed montażem

Chcesz (częściowo) anulować zamówienie? Skontaktuj się z nami co najmniej 24 godziny przed zaplanowanym terminem montażu.

Jeśli opony nie zostały jeszcze zamontowane, sprawdź sekcję dotyczącą (częściowego) anulowania zamówienia, aby dowiedzieć się więcej na ten temat. Jeśli opony zostały już zamontowane, zapoznaj się z procesem anulowania zakupu.

Jeśli chcesz zamówić inne opony lub usługi bądź zamówić więcej opon, anuluj istniejące zamówienie i złóż nowe.

Skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@sklep.pr.pl) lub telefonicznie: 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08.00–18.00) w celu potwierdzenia aktualnej wizyty lub ustalenia nowego terminu.

Czy mogę zamówić opony poza sklepem internetowym? Jakie są inne opcje zamawiania?

Sklep internetowy Premio umożliwia zakup produktów wyłącznie przez Internet. Jeśli chcesz uzyskać pomoc w zakresie swojego zamówienia, zadzwoń do nas lub skontaktuj się z nami mailowo.

Możesz także kupić opony stacjonarnie w serwisach Premio – można je znaleźć za pomocą wyszukiwarki serwisów.

Dlaczego niektóre opony nie są już dostępne? 

Producenci opon nieustannie doskonalą swoje produkty. Oznacza to, że bardziej zaawansowane opony są regularnie wprowadzane, a ich poprzednie modele są wycofywane. Jeśli aktualnie używane przez Ciebie opony nie są dostępne, z przyjemnością zaproponujemy ich najnowszy odpowiednik.

Jak sprawdzić, czy moje zamówienie internetowe zostało przyjęte? 

Po pomyślnym zakończeniu etapu płatności natychmiast otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli pomimo podania adresu e-mail nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, sprawdź folder ze spamem. Jeśli wiadomość e-mail z potwierdzeniem w ogóle nie została wysłana, może to oznaczać, że wystąpił błąd. W takiej sytuacji zalecamy kontakt z Działem Obsługi Klienta Premio.

Jak złożyć zamówienie?

Zamawianie opon w internetowym sklepie opon Premio to łatwy proces składający się z czterech kroków:

1. Wybierz opony
2. Wybierz godzinę i datę montażu
3. Wybierz dostępny serwis w swojej okolicy
4. Podaj dane rozliczeniowe i dokończ płatność.

Możesz wybrać wyświetlanie terminów dostępnych wyłącznie w ulubionym serwisie.

W jaki sposób mogę zmienić ilość zamówionych opon?

W procesie zamawiania domyślnie dodawane są dwie opony. Jeśli potrzebujesz ich więcej lub mniej, możesz zmienić tę liczbę w pierwszym kroku procesu realizacji zamówienia lub w dowolnym innym momencie, przeglądając koszyk.

 

Anulowanie i zwroty

Chcę anulować zamówienie (opony nie zostały jeszcze zamontowane)

Aby anulować zamówienie przed wizytą, skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@sklep.pr.pl) lub telefonicznie: 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00). Anulujemy zamówienie i prześlemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Nie musisz dzwonić do serwisu. Zajmiemy się tym.

Chcę unieważnić swój zakup (opony zostały zamontowane)

Masz prawo do unieważnienia zakupu w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Okres 14 dni rozpoczyna się w dniu, w którym towary trafiły do Ciebie. W przypadku usług (takich jak montaż opon) jest to 14 dni od daty finalizacji zamówienia.

Jeśli chcesz, abyśmy rozpoczęli świadczenie usługi przed upływem terminu 14 dni, zaznacz odpowiednie pole wyboru podczas realizacji zamówienia. W ten sposób potwierdzisz, że wyrażasz zgodę na zrzeczenie się prawa do unieważnienia zakupu usługi.

Aby skorzystać z prawa do unieważnienia zakupu, musisz poinformować nas o swojej decyzji w jasnym oświadczeniu przesłanym na adres kontakt@sklep.pr.pl przed upływem okresu możliwości unieważnienia zakupu. Możesz skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem Formularz zwrotu; jego użycie nie jest obowiązkowe.

 
Skutki nieważnienia

W przypadku unieważnienia zakupu otrzymasz zwrot wszystkich związanych z nim płatności, w tym opłat za dostawę. Nastąpi to nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas powiadomienia o Twoim wycofaniu się z niniejszej Umowy. Korzystamy z tych samych sposobów płatności, których użyto w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodnimy z Tobą inną metodę płatności. W żadnym wypadku nie pobierzemy od Ciebie opłaty za taki zwrot.

Twoim obowiązkiem będzie pokrycie bezpośrednich kosztów zwrotu towarów (85 zł/oponę, w tym 23% VAT). Nie ponosisz odpowiedzialności za jakiekolwiek straty wartości opon, chyba że utrata ich wartości będzie wynikać z obchodzenia się z towarami z jakiegokolwiek innego powodu niż sprawdzenie ich stanu, właściwości i funkcjonalności.

W przypadku poproszenia nas o rozpoczęcie świadczenia usług przed końcem okresu możliwości unieważnienia zakupu nabywca opon musi zapłacić nam kwotę odpowiadającą części usługi, którą zdążyliśmy już wykonać.

Pytania dotyczące usługi montażu

Nie mogę znaleźć serwisu w mojej okolicy. Czy możecie mi pomóc? 

Nieustannie poszerzamy sieć naszych partnerów, jednak w tej chwili nie możemy zaoferować Ci usługi montażu w Twojej okolicy, przepraszamy! W międzyczasie proponujemy, żebyś znalazł serwis Premio w innej lokalizacji, korzystając z wyszukiwarki serwisów lub dzwoniąc na naszą infolinię.

 

Czy jako klient muszę informować serwis przed terminem wizyty?

Zapewniamy, że serwis będzie mieć wszystkie informacje potrzebne do wykonania zleconej mu pracy. Oznacza to, że nie ma potrzeby kontaktowania się z serwisem partnerskim przed wizytą. Jeśli chcesz anulować wizytę lub zmienić jej termin, zadzwoń bezpośrednio do serwisu lub zadzwoń do nas na numer 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00)

Jak znaleźć najbliższy serwis?

Podczas procesu zakupu będziesz mógł wybrać serwis, który znajduje się najbliżej. Wystarczy wprowadzić kod pocztowy lub miasto, aby otrzymać oferty od lokalnych serwisów. Możesz skorzystać także z wyszukiwarki sprzedawców na stronie pr.pl

Jeśli nadal masz problemy z odnalezieniem serwisu, skontaktuj się z nami pocztą elektroniczną (kontakt@sklep.pr.pl) lub telefonicznie: 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00).

Chcę zmienić termin wizyty

Aby zmienić termin wizyty, zadzwoń bezpośrednio do serwisu lub do nas pod numer 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00). Zajmiemy się tym.

Chcę anulować wizytę

Aby anulować zamówienie przed terminem wizyty, skontaktuj się z nami do 24 godzin przed wizytą, wysyłając wiadomość e-mail na adres (kontakt@sklep.pr.pl) lub dzwoniąc pod numer 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00). Anulujemy zamówienie i prześlemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Nie musisz dzwonić do serwisu. Zajmiemy się tym.

Pytania dotyczące procedury reklamacji

Co zrobić, jeśli dostarczona opona jest uszkodzona? (wady produkcyjne)

Okres gwarancji na nasze towary wynosi 24 miesiące, począwszy od daty zakupu.
W przypadku stwierdzenia wad produkcyjnych w okresie gwarancyjnym możesz złożyć reklamację, wysyłając wiadomość e-mail na adres (kontakt@sklep.premio.pl) lub dzwoniąc pod numer 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00).

Pracownik infolinii przedstawi Ci procedurę gwarancyjną, zorganizuje wizytę serwisową u jednego z naszych partnerów serwisowych i dostarczy formularz zgłoszenia. Wystarczy odesłać go do nas wraz z oryginalną fakturą za opony.

Następnie będziesz mieć możliwość zakupu opon zamiennych przez Internet lub bezpośrednio w serwisie.

Po zamontowaniu nowych opon serwis sporządzi raport dotyczący uszkodzeń i zwróci uszkodzone opony do naszego centrum kontroli technicznej. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci równowartość opony.

Co zrobić, jeśli dostarczona opona jest uszkodzona? (procedura gwarancyjna)

Premio oferuje opcjonalną gwarancję wszystkich opon zakupionych w serwisie goodyear.pl. Jeśli chcesz z niego skorzystać, musisz wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i aktywować umowę, korzystając ze szczegółów otrzymanych w wiadomości aktywacyjnej. Gwarancja jest ważna przez 12 miesięcy, począwszy od daty zakupu.

Jeśli opona zostanie uszkodzona w okresie objętym gwarancją, roszczenie z tytułu gwarancji można zgłosić, kontaktując się z naszym ubezpieczycielem (firma Rekoga) za pośrednictwem poczty e-mail opony@rekoga.de lub telefonicznie 00 8001216778. Pracownik infolinii przedstawi Ci procedurę gwarancyjną i dostarczy formularz zgłoszeniowy, który trzeba będzie wypełnić i odesłać wraz z oryginalną fakturą za oponę.

Możesz kupić dokładnie takie same opony bezpośrednio w sklepie internetowym Premio lub w serwisie. Jeśli ani nasz sklep ani serwis nie mają wymaganego typu opon, można zamówić je u dowolnego sprzedawcy za zgodą ubezpieczyciela.

Po zamontowaniu nowych opon serwis sporządzi raport dotyczący uszkodzeń i zachowa uszkodzone opony w celu sprawdzenia ich stanu technicznego.

Jeśli roszczenie zostanie zaakceptowane, ubezpieczyciel zwróci Ci w ciągu dwóch tygodni część kosztów nowej opony w oparciu o pozostałą głębokość bieżnika uszkodzonej opony:

> 8 mm -> 100% zwrotu
> 7 mm -> 80%
> 6 mm -> 60%
> 5 mm -> 40%
> 4 mm -> 30%
> 3 mm -> 10%

Gwarancja nie pokrywa żadnych opłat za usługi.

Moja opona jest uszkodzona – co mogę zrobić?

Jeśli masz gwarancję opon Premio, a problem wystąpił w okresie obowiązywania gwarancji, zadzwoń na naszą infolinię ubezpieczeniową (obsługiwaną przez firmę Rekoga) pod numer 800 060 300.

Jeśli nie masz gwarancji opon Premio lub gwarancja wygasła, możesz zgłosić reklamację w przypadku zauważenia w oponie wad produkcyjnych. W takim przypadku możesz skontaktować się z nami mailowo (kontakt@sklep.premio.pl) lub telefonicznie pod numer 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00).

Bez względu na okoliczności pracownik infolinii pomoże Ci ustalić, czy wada jest objęta gwarancją opony czy gwarancją na produkt oraz przeprowadzi Cię przez proces zgłaszania reklamacji.

W jaki sposób mogę się z wami skontaktować w celu złożenia reklamacji?

Skontaktuj się z nami mailowo (kontakt@sklep.premio.pl) lub telefonicznie pod numer 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00)

Pytania dotyczące dostawy

Czy możliwa jest dostawa pod inny adres?

Produkty dostarczamy do wszystkich naszych serwisów partnerskich na terenie Polski. Dopóki opony nie zostaną wysłane, możesz zmienić serwis oraz termin wizyty. Gdy opony zostaną dostarczone do serwisu partnerskiego, będziesz mieć dwie opcje:

  • Możesz anulować zamówienie i złożyć nowe w innym serwisie
  • Możesz poprosić o zmianę terminu (ale bez zmiany serwisu)

 

W obu przypadkach prosimy o kontakt z naszą infolinią za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.

Czy mogę przesunąć termin wizyty? 

Aby zmienić termin wizyty, skontaktuj się z nami pod numerem 800 060 300 (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-18:00). Nie musisz dzwonić do serwisu. Zajmiemy się tym.

Co się stanie, jeśli nie damy rady dotrzymać wyznaczonego terminu?

Jeśli nie będziemy w stanie dotrzymać terminu wizyty, nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby poinformować o tym problemie. Umówi nowy termin wizyty i prześle potwierdzenie. Możesz też anulować zamówienie.

Jak mogę odebrać opony?

W chwili obecnej wszystkie opony dostępne w serwisie premio.pl są sprzedawane wraz z usługą montażu. Oznacza to, że montaż jest obowiązkowy w przypadku każdej sprzedanej opony.

Dzięki temu możesz kupić opony oraz umówić się na wizytę w serwisie w ramach jednej transakcji w naszym sklepie internetowym. Opony zostaną dostarczone do serwisu, który zamontuje je w Twoim pojeździe w uzgodnionym terminie.

Pytania dotyczące ceny

Co jest wliczone w cenę?

Cena obejmuje bezpłatną dostawę (standardowy koszt dostawy to 85 zł/oponę).