Premio: eksperci od opon i usług samochodowych

 

Marka Premio powstała w Niemczech w 1996 roku. Dziesięć lat później zawitała do Polski i tuta j szybko rozpoczęła swoją ekspansję. Obecnie Premio funkcjonuje jako sieć franczyzowa, zrzeszając ponad 140 rodzinnych firm zlokalizowanych w dogodnych dla klientów punktach na terenie całego kraju, a jej znakami rozpoznawczymi są indywidualne podejście i najwyższy poziom obsługi klienta.

Historia Premio w Polsce

 

Pierwszy serwis w barwach Premio otwarto w Gdańsku we wrześniu 2006 roku pod kierownictwem Włodzimierza Bińkowskiego. Od tego momentu marka rozwija się bardzo dynamicznie – w ciągu zaledwie 6 pierwszych miesięcy działalności powstało aż 40 nowych punktów serwisowych, a po upływie pięciu lat sieć posiadała już blisko 100 lokalizacji w całym kraju. Obecnie klienci indywidualni oraz flotowi mogą skorzystać z najwyższej jakości usług oponiarskich i serwisowych w ponad 140 serwisach Premio zlokalizowanych w całej Polsce.

Sieć serwisów samochodowych w całej Polsce

 

Nasz zespół tworzą ludzie z pasją do motoryzacji i szeroką wiedzą na temat samochodów, ogumienia i mechaniki. Skontaktuj się z wybranym serwisem, umów się na wizytę i skorzystaj z pomocy naszych ekspertów.

 

Markę Premio wspiera firma Goodyear, której ponad 120-letnia tradycja i doświadczenie umożliwiły otwarcie 2500 serwisów samochodowych w całej Europie. Premio stawia na dalszy rozwój poprzez nowe lokalizacje i dostosowanie portfolio usług do potrzeb obsługi najnowszej generacji pojazdu.