Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Dunlop SPORT ALL SEASON

Doskonała przyczepność we wszystkich warunkach atmosferycznych

  • Wyjątkowe prowadzenie na suchych nawierzchniach
  • Pewne hamowanie na mokrych i śliskich nawierzchniach*
  • Zoptymalizowane pod kątem szerokiego zakresu temperatur

Opis

Doskonała przyczepność we wszystkich warunkach atmosferycznych

  • Wyjątkowe prowadzenie na suchych nawierzchniach
  • Pewne hamowanie na mokrych i śliskich nawierzchniach*
  • Zoptymalizowane pod kątem szerokiego zakresu temperatur
Technologia OCHRONA FELGI

Technologia OCHRONA FELGI

Technologia polega na umieszczeniu grubszej części gumy znajdującej się w dolnej części ściany bocznej w pobliżu felgi, która zapewnia ochronę felgi i opony podczas wjeżdżania na krawężnik. Bardzo przydatne rozwiązanie dla samochodów dostawczych.

Korzyści
SPORT ALL SEASON - Opony całoroczne Tire - 225/40/R18/92Y
Pewne hamowanie na mokrych i śliskich nawierzchniach*
Rowki wzdłużne o dużej pojemności i poprzeczne krawędzie zapewniają bardziej rozległy kontakt z nawierzchnią, przyspieszając odprowadzanie wody z powierzchni styku.
Wyjątkowe prowadzenie na suchych nawierzchniach
Mocny pas i pakiet nakładek zapewniają sportowe osiągi i lepszą stabilność podczas pokonywania zakrętów.
Zoptymalizowane pod kątem szerokiego zakresu temperatur
Wielofunkcyjna mieszanka polimerów aktywuje elastyczność gumy w szerokim zakresie temperatur.
Certyfikowane do stosowania w warunkach zimowych
Zagadnienia prawne: (*) Na podstawie testów wewnętrznych. Testowane opony: [Michelin CrossClimate Plus, Pirelli Cinturato All Season Plus, Hankook Kinergy 4S2 H750, Continental All Season Contact, Dunlop Sport All Season]. Samochód testowy: [VW Golf VII 1.4 Tsi]. Wyniki testów mogą się różnić w zależności od geometrii i składu asfaltu, prędkości, poziomu wody, temperatury otoczenia itp.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.