Doskonała przyczepność i prowadzenie na suchych nawierzchniach — to, co w sportowych samochodach liczy się najbardziej
Lepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
Precyzyjne prowadzenie przy dużych prędkościach
Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu
Większy komfort prowadzenia
Technologia RUN-ON-FLAT
Dzięki tej technologii kierowca może kontynuować podróż po przebiciu bieżnika opony, przez 80 kilometrów z prędkością 80 km/h. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz BMW, MINI lub Mercedes-Benz.
Technologia OCHRONA FELGI
Technologia polega na umieszczeniu grubszej części gumy znajdującej się w dolnej części ściany bocznej w pobliżu felgi, która zapewnia ochronę felgi i opony podczas wjeżdżania na krawężnik. Bardzo przydatne rozwiązanie dla samochodów dostawczych.
Korzyści
Wysoka odporność na aquaplaning
Proste rowki w centralnej części bieżnika maksymalizują rozpraszanie wody, zwiększając bezpieczeństwo jazdy w ulewnym deszczu.
Lepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
Opona SP Sport Maxx GT 600 zapewnia doskonałą przyczepność na mokrych i suchych drogach, umożliwiając bezpieczną sportową jazdę. Krzemionka zawarta w mieszance bieżnika odpowiada za pewność prowadzenia w deszczu. Z kolei cząsteczki węgla zwiększają przyczepność na suchej nawierzchni, poprawiając skuteczność hamowania i przyspieszania.
Precyzyjne prowadzenie przy dużych prędkościach
Ciesz się maksymalną przyjemnością prowadzenia w trakcie szybkiej autostradowej jazdy. W bieżniku zastosowano duże klocki barkowe oraz ciągłe centralne żebra. Rozwiązania te poprawiają odpowiednio wchodzenie w zakręty i sterowanie.
Komfort jazdy
Technologia bezszwowej opaski nylonowej opracowana przez firmę Dunlop zapewnia utrzymanie kształtu opony przy wysokich prędkościach. Efektem jest bardziej płynna jazda i lepsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
A
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
*Ostatnio zaobserwowana cena takich usług na rynku polskim. Aktualna cena zostanie ustalona samodzielnie przez wybrany serwis sieci Premio.