Doskonała przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
Znakomita przyczepność na suchej nawierzchni
Precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
Technologia PIANKA WYCISZAJĄCA
Technologia zapewnia cichszą i bardziej komfortową jazdę, ponieważ zmniejsza hałas we wnętrzu pojazdu nawet o 50%. To rozwiązanie jest bardzo istotne dla samochodów elektrycznych.
Technologia OCHRONA FELGI
Technologia polega na umieszczeniu grubszej części gumy znajdującej się w dolnej części ściany bocznej w pobliżu felgi, która zapewnia ochronę felgi i opony podczas wjeżdżania na krawężnik. Bardzo przydatne rozwiązanie dla samochodów dostawczych.
Korzyści
Precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
Technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które zapewniają dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia dokładność prowadzenia oraz ilość informacji przekazywanych przez oponę do kierowcy.
RunOnFlat
Technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
Doskonała przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technologii
Opona Sport Maxx GT wyróżnia się doskonałą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie poprawia przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.
Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
*Ostatnio zaobserwowana cena takich usług na rynku polskim. Aktualna cena zostanie ustalona samodzielnie przez wybrany serwis sieci Premio.