Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Dunlop SP Sport Maxx GT

Doskonała przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę

  • Znakomita przyczepność na suchej nawierzchni
  • Precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
  • Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów

Opis

Doskonała przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę

  • Znakomita przyczepność na suchej nawierzchni
  • Precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
  • Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
Technologia OCHRONA FELGI

Technologia OCHRONA FELGI

Technologia polega na umieszczeniu grubszej części gumy znajdującej się w dolnej części ściany bocznej w pobliżu felgi, która zapewnia ochronę felgi i opony podczas wjeżdżania na krawężnik. Bardzo przydatne rozwiązanie dla samochodów dostawczych.

Korzyści
SP SPORT MAXX GT - Opony letnie Tire - 235/40/R18/91Y
Precyzyjne prowadzenie i reagowanie na cechy nawierzchni
Technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka zaawansowanych funkcji, które zapewniają dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia dokładność prowadzenia oraz ilość informacji przekazywanych przez oponę do kierowcy.
RunOnFlat
Technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
Doskonała przyczepność na suchej nawierzchni dzięki wyścigowej technologii
Opona Sport Maxx GT wyróżnia się doskonałą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika użyto sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie poprawia przyleganie do suchej nawierzchni i skuteczność hamowania.
Wysoka stabilność podczas szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich prędkościach, co poprawia jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).