Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni
Nowa rzeźba bieżnika wyróżnia się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, dużymi kanalikami poprzecznymi oraz wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują" podłoże, usprawniając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi
Wykorzystanie nowej generacji komponentów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, przez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki optymalnemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Przyjazna dla środowiska
Sztywniejsza rzeźba bieżnika zmniejsza opory toczenia, dzięki czemu emisja CO2 jest niższa, a jednolite zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą ilość odpadów.
Wyższa odporność na aquaplaning
Nowoczesna konstrukcja zapobiega gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).