Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Dunlop Winter Sport 5 SUV

Przyczepność, której Twój SUV potrzebuje na nieprzewidywalnych zimowych drogach

  • Lepsze prowadzenie na zaśnieżonych drogach
  • Znakomita przyczepność boczna na śliskich nawierzchniach
  • Ochrona przed aquaplaningiem (woda i błoto pośniegowe)
  • Mniejsze zużycie paliwa

Opis

Przyczepność, której Twój SUV potrzebuje na nieprzewidywalnych zimowych drogach

  • Lepsze prowadzenie na zaśnieżonych drogach
  • Znakomita przyczepność boczna na śliskich nawierzchniach
  • Ochrona przed aquaplaningiem (woda i błoto pośniegowe)
  • Mniejsze zużycie paliwa
Korzyści
WINTER SPORT 5 SUV - Opony zimowe Tire - 235/65/R17/108V
Znakomita przyczepność boczna na śliskich nawierzchniach
Środkowe lamele, biegnące równolegle do krawędzi klocków bieżnika, są teraz dłuższe, dlatego skuteczniej pracują podczas jazdy i zapewniają lepszą przyczepność.
Lepsze prowadzenie na zaśnieżonych drogach
Zoptymalizowana geometria bieżnika przekłada się na większą sztywność klocków, co zapewnia bardziej równomierny nacisk na nawierzchnię.
Ochrona przed aquaplaningiem (woda i błoto pośniegowe)
Sprawniejsze odprowadzanie wody.
Mniejsze zużycie paliwa
Zoptymalizowany rozkład masy.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.