Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Dunlop Winter Sport 5

Przyczepność niezbędna na nieprzewidywalnych, zimowych drogach

  • Znakomita przyczepność boczna na śliskich nawierzchniach
  • Lepsze prowadzenie na zaśnieżonych drogach
  • Ochrona przed aquaplaningiem
  • Oszczędność paliwa

Opis

Przyczepność niezbędna na nieprzewidywalnych, zimowych drogach

  • Znakomita przyczepność boczna na śliskich nawierzchniach
  • Lepsze prowadzenie na zaśnieżonych drogach
  • Ochrona przed aquaplaningiem
  • Oszczędność paliwa

Video

Zalety
WINTER SPORT 5 - Opony zimowe Tire - 225/55/R17/101V
Znakomita przyczepność boczna na śliskich nawierzchniach
Innowacyjne, ustawione kątowo lamele centralne wydłużają się, łatwiej się otwierają i mocno trzymają się nawierzchni, co oznacza doskonałą przyczepność boczną na śliskich zimowych drogach.
Ochrona przed aquaplaningiem
Głębsze rowki w bieżniku opony pozwalają oponie Winter Sport 5 odprowadzać większe ilości wody i błota pośniegowego, zmniejszając ryzyko aquaplaningu oraz pomagając zachować kontrolę na mokrych drogach.
Lepsze prowadzenie na zaśnieżonych drogach
Zwiększona liczba klocków w oponie Winter Sport 5 oraz dodatkowe krawędzie przylegające do nawierzchni drogi pozwalają uzyskać znakomitą trakcję i świetne prowadzenie na śniegu.
Oszczędność paliwa
Unikatowa konstrukcja opony Winter Sport 5 przekłada się na optymalny rozkład masy na całej powierzchni opony, zmniejszając opory toczenia i zużycie paliwa.

Etykiety UE na opony

C
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.