Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Dunlop Winter Response 2

Pewne hamowanie i prowadzenie w każdych warunkach zimowych

  • Świetna przyczepność w zakrętach na śniegu
  • Pewne hamowanie na śniegu
  • Dobre prowadzenie na mokrej nawierzchni
  • Niskie opory toczenia

Opis

Pewne hamowanie i prowadzenie w każdych warunkach zimowych

  • Świetna przyczepność w zakrętach na śniegu
  • Pewne hamowanie na śniegu
  • Dobre prowadzenie na mokrej nawierzchni
  • Niskie opory toczenia
Zalety
WINTER RESPONSE 2 - Opony zimowe Tire - 185/60/R15/84T
ŚWIETNA PRZYCZEPNOŚĆ W ZAKRĘTACH NA ŚNIEGU
Dzięki lamelom ustawionym pod kątem 45 stopni w barkowej części bieżnika nowa opona Winter Response 2 zapewnia lepszą trakcję podczas wchodzenia w zakręty zarówno na śniegu, jak i lodzie.
PEWNE HAMOWANIE NA ŚNIEGU
Innowacyjny kształt odwróconych centralnych bloków bieżnika pozwala na „złapanie" i przytrzymanie śniegu, zwiększając w ten sposób powierzchnię kontaktu opony z podłożem, co przekłada się na większą przyczepność podczas hamowania i przyspieszania.
DOBRE PROWADZENIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Zwiększona liczba rowków oznacza większą liczbę krawędzi „wgryzających się" w nawierzchnię, co poprawia trakcję zarówno na mokrej nawierzchni, jak i na śniegu i lodzie.
NISKIE OPORY TOCZENIA
Zoptymalizowana konstrukcja opony ogranicza deformacje karkasu, zmniejszając w ten sposób opory toczenia, co przekłada się na oszczędność paliwa.

Etykiety UE na opony

C
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.