Pewne hamowanie i prowadzenie w każdych warunkach zimowych
Świetna przyczepność w zakrętach na śniegu
Pewne hamowanie na śniegu
Dobre prowadzenie na mokrej nawierzchni
Niskie opory toczenia
Korzyści
ŚWIETNA PRZYCZEPNOŚĆ W ZAKRĘTACH NA ŚNIEGU
Dzięki lamelom ustawionym pod kątem 45 stopni w barkowej części bieżnika nowa opona Winter Response 2 zapewnia lepszą trakcję podczas wchodzenia w zakręty zarówno na śniegu, jak i lodzie.
PEWNE HAMOWANIE NA ŚNIEGU
Innowacyjny kształt odwróconych centralnych bloków bieżnika pozwala na „złapanie" i przytrzymanie śniegu, zwiększając w ten sposób powierzchnię kontaktu opony z podłożem, co przekłada się na większą przyczepność podczas hamowania i przyspieszania.
DOBRE PROWADZENIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Zwiększona liczba rowków oznacza większą liczbę krawędzi „wgryzających się" w nawierzchnię, co poprawia trakcję zarówno na mokrej nawierzchni, jak i na śniegu i lodzie.
NISKIE OPORY TOCZENIA
Zoptymalizowana konstrukcja opony ogranicza deformacje karkasu, zmniejszając w ten sposób opory toczenia, co przekłada się na oszczędność paliwa.
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni.
W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.
*Ostatnio zaobserwowana cena takich usług na rynku polskim. Aktualna cena zostanie ustalona samodzielnie przez wybrany serwis sieci Premio.