Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Pirelli W. SOTTOZERO 3

BEZPIECZENSTWO I KONTROLA W KAZDYCH ZIMOWYCH WARUNKACH

LAMELE 3D Wysoka przyczepnosc na sniegu i lodzie przez dluzszy czas, dzieki zmianie ksztaltu naciec w trakcie uzytkowania opony.

SZEROKIE ROWKI OBWODOWE S´wietne prowadzenie i hamowanie na mokrych nawierzchniach oraz wysoka odpornosc na aquaplaning.

BIEZ?NIK O WZORZE PODWÓJNEGO GROTU Doskonala trakcja na s´niegu dzieki konstrukcji srodkowego zebra bieznika w ksztalcie litery V i dodatkowej sieci drobnych naciec.

NOWOCZESNA MIESZANKA ZIMOWA Wysoka przyczepnos´c´ w kaz?dych warunkach europejskiej zimy, zarówno na mokrych jak i zasniezonych nawierzchniach

DUZ?A ILOS´C´ LAMELI Siec naciec o zróznicowanej strukturze pokrywajaca bloki bieznika zapewnia wysoki stopien przyczepnosci na sniegu i lodzie

Opis

BEZPIECZENSTWO I KONTROLA W KAZDYCH ZIMOWYCH WARUNKACH

WINTER SOTTOZERO™ 3 to zimowa opona przeznaczona do najlepszych samochodów premium, zaprojektowana pod katem dopasowania i najwyzszego poziomu bezpieczenstwa, kontroli oraz przyczepnosci w kazdych zimowych warunkach. Nowa mieszanka i nowy projekt lamelek wykorzystuja najbardziej zaawansowane technologie, by zapewnic swietne osiagi na zasniezonej nawierzchni. WINTER SOTTOZERO™ 3 powstala w wyniku prac projektowych prowadzonych wspólnie z najlepszymi renomowanymi producentami samochodów.

LAMELE 3D Wysoka przyczepnosc na sniegu i lodzie przez dluzszy czas, dzieki zmianie ksztaltu naciec w trakcie uzytkowania opony.

SZEROKIE ROWKI OBWODOWE S´wietne prowadzenie i hamowanie na mokrych nawierzchniach oraz wysoka odpornosc na aquaplaning.

BIEZ?NIK O WZORZE PODWÓJNEGO GROTU Doskonala trakcja na s´niegu dzieki konstrukcji srodkowego zebra bieznika w ksztalcie litery V i dodatkowej sieci drobnych naciec.

NOWOCZESNA MIESZANKA ZIMOWA Wysoka przyczepnos´c´ w kaz?dych warunkach europejskiej zimy, zarówno na mokrych jak i zasniezonych nawierzchniach

DUZ?A ILOS´C´ LAMELI Siec naciec o zróznicowanej strukturze pokrywajaca bloki bieznika zapewnia wysoki stopien przyczepnosci na sniegu i lodzie

Technologia RUN-ON-FLAT

Technologia RUN-ON-FLAT

Dzięki tej technologii kierowca może kontynuować podróż po przebiciu bieżnika opony, przez 80 kilometrów z prędkością 80 km/h. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz BMW, MINI lub Mercedes-Benz.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
A
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.