Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Hankook VENTUS S1 EVOZ K129

Maksymalna wydajność dzięki sprawdzonej technologii sportów motorowych

NAJWYŻSZEJ KLASY OPONY SUPER SPORTOWE DAJ NAJLEPSZĄ PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY W OPARCIU O TECHNOLOGIĘ ZAWODÓW WYŚCIGOWYCH ZWYCIĘSTWO WYŚCIGÓW WSPANIAŁA OBSŁUGA STABILNOŚĆ PRZY DUŻYCH PRĘDKOŚCIACH

Opis

Maksymalna wydajność dzięki sprawdzonej technologii sportów motorowych

NAJWYŻSZEJ KLASY OPONY SUPER SPORTOWE DAJ NAJLEPSZĄ PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY W OPARCIU O TECHNOLOGIĘ ZAWODÓW WYŚCIGOWYCH ZWYCIĘSTWO WYŚCIGÓW Nowa mieszanka krzemionki i żywicy "New Silica to nowa mieszanka opracowana w oparciu o technologię opracowywania opon wyścigowych. Pomaga cząsteczkom gumy opony łatwo wnikać w nawierzchnię drogi w warunkach wysokiej temperatury, co maksymalizuje prowadzenie i skuteczność hamowania." WSPANIAŁA OBSŁUGA Podwójny skok wewnątrz i na zewnątrz Obsługa na sucho "Liczba zewnętrznych skoków jest zoptymalizowana, aby zapewnić skuteczność chwytu kierownicy wymaganą do pokonywania zakrętów na suchej nawierzchni, ma to na celu również zmniejszenie szumu wzorcowego." Hamowanie na mokrej nawierzchni "Szerszy boczny rowek na barku poprawia odprowadzanie wody i sztywność klocków bieżnika, jednocześnie redukując hałas. Optymalizacja kształtu bocznego rowka z uwzględnieniem efektu Poissona w warunkach obciążenia." Rozszerzający się rowek boczny "Szerszy boczny rowek na barku poprawia odprowadzanie wody i sztywność klocków bieżnika, jednocześnie redukując hałas. Optymalizacja kształtu bocznego rowka z uwzględnieniem efektu Poissona w warunkach obciążenia." Maksymalnie szeroki blok ramion Szeroki klocek barkowy i wąski prosty rowek na zewnątrz dla poprawy przyczepności na suchej nawierzchni. Maksymalizacja przyczepności na suchej nawierzchni przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dotyczących aquaplaningu. Optymalizacja szerokości i rozmieszczenia rowków dla uzyskania zrównoważonych osiągów na suchej/mokrej nawierzchni. STABILNOŚĆ PRZY DUŻYCH PRĘDKOŚCIACH Aramid, najmocniejsze włókno na Ziemi "Aramid, to superwłókno, które pod względem budowy chemicznej bardzo przypomina teoretyczną właściwość materii, jest to materiał o wysokich parametrach użytkowych, w którym większość produkcji na Ziemi wykorzystywana jest w branżach zaawansowanych technologii, takich jak wojsko, samoloty, lotnictwo i morskich. Ma 5 razy większą wytrzymałość niż żelazo i stal." Aramidowy przewód hybrydowy Zapobiega zwiększaniu się średnicy opony pod wpływem siły odśrodkowej podczas jazdy i minimalizuje deformację bieżnika pod wpływem siły bocznej przy zmianie kierunku jazdy. Zapewnia neutralne prowadzenie i doskonałe osiągi w różnych warunkach jazdy. Poprawia stabilność prowadzenia i wysokie właściwości jezdne, a także przyczynia się do minimalizacji nadmiernego i jednostronnego zużycia oraz poprawy wytrzymałości na duże obciążenia.

NAJWYŻSZEJ KLASY OPONY SUPER SPORTOWE DAJ NAJLEPSZĄ PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY W OPARCIU O TECHNOLOGIĘ ZAWODÓW WYŚCIGOWYCH ZWYCIĘSTWO WYŚCIGÓW WSPANIAŁA OBSŁUGA STABILNOŚĆ PRZY DUŻYCH PRĘDKOŚCIACH

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).