Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Hankook VENTUS S1 EVOZ K129

Sprawdzona technologia wyscigowa zapewniajaca maksymalne osiagi

Samochody osobowe, Letnie

Maksymalna skutecznosc hamowania

Doskonale prowadzenie i kontrola

Optymalna stabilnosc podczas naglego przyspieszania

Opis

Sprawdzona technologia wyscigowa zapewniajaca maksymalne osiagi

Mieszanka gumowa To jest nowa mieszanka oparta na technologii produkcji opon wyscigowych. Ulatwia penetracje powierzchni drogi przez czasteczki gumy w wysokiej temperaturze, co zapewnia optymalne prowadzenie i skutecznosc hamowania.

Opasanie z wlóknem aramidowych Dzieki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje sie podczas ruszania i naglego przyspieszania.

Zawinieta tasma na krawedzi opasania Zwiekszono wytrzymalosc pasa, aby podniesc ogólna trwalosc.

Opasanie z mocnego drutu stalowego Mocne opasanie, które doskonale pochlania energie uderzen, zwieksza trwalosc opony i poprawia komfort jazdy.

Dwuwarstwowe usztywnienie z wlókna Osnowa z wlókna o podwójnej strukturze zwieksza twardosc i wytrzymalosc opony.

Mocna stopka bez laczen Wzmocnienie polaczenia z obrecza uniemozliwia oderwanie opony od felgi nawet podczas gwaltownego ruszania.

Struktura stopki Specjalna struktura stopki w oponach Ventus S1 Evo Z zwieksza sztywnosc sciany bocznej i trwalosc opony. To daje wieksza stabilnosc i poprawia osiagi przy dynamicznym przyspieszaniu.

Samochody osobowe, Letnie

Maksymalna skutecznosc hamowania

Doskonale prowadzenie i kontrola

Optymalna stabilnosc podczas naglego przyspieszania

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).