Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Hankook VENTUS S1 EVO3 K127B

Wysokie osiągi, niezapomniane wrażenia

Definiowanie luksusu mocą i kontrolą Stabilne kierowanie przy dużej prędkości Bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni Bezkompromisowe bezpieczeństwo na śliskich drogach

Opis

Wysokie osiągi, niezapomniane wrażenia

Definiowanie luksusu mocą i kontrolą Stabilne kierowanie przy dużej prędkości Opasanie wzmocnione włóknem aramidowym: Aramidowy pas wzmacniający jest stworzony z najlepszych materiałów, jakie są obecnie dostępne dla opon, aby umożliwić doskonałe prowadzenie dzięki zachowaniu optymalnego kształtu powierzchni styku. Wysoka sztywność zewnętrznego żebra barkowego Zewnętrzne bloki i żebra barkowe, gdzie koncentrują się duże obciążenia i nacisk na styk z podłożem w wyniku pokonywania zakrętów, są rozszerzone. Maksymalną siłę przyczepności opony do nawierzchni zapewnia podwójne działanie opasania wzmacniającego z aramidu, który zabezpiecza płaską powierzchnię styku w każdych warunkach. Zapewnia to również poprawę prowadzenia na suchej nawierzchni o 15%. Bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni Zazębiajace się rowki Opona Ventus S1 evo3 jest wyposażona w zazębiające się rowki zewnętrzne, gwarantujące przyczepność na mokrej nawierzchni i chroniące przed wpadnięciem w poślizg na śliskiej nawierzchni; bezpieczniejsza jazda na wprost oraz w zakrętach na mokrym, bez utraty przyczepności podczas jazdy na nawierzchniach suchych. HSSC HSSC (zaawansowana krzemionkowa mieszanka gumowa) to nowa mieszanka, w której wysoko oczyszczona i wysokiej jakości krzemionka jest wulkanizowana w niskich temperaturach przez dwa razy dłuższy czas niż w przypadku zwykłych opon. Pozwala to na lepsze wymieszanie cząsteczek, co zapewnia solidne właściwości jezdne i zwiększone przebiegi. Bezkompromisowe bezpieczeństwo na śliskich drogach Zwiększona cyrkulacja termiczna, penetracja powietrza i komfort jazdy Skuteczność obiegu termicznego i penetracji powietrza dzięki zastosowaniu powtarzalnie ustrukturyzowanych wypustek o zmiennych wysokościach, które podwajają powierzchnię chłodzenia w stosunku do konwencjonalnych wzorów ścian bocznych. Zapewniają także lepszy komfort jazdy dzięki większej zdolności zginania i rozciągania, możliwej dzięki unikalnym strukturalnym formom. Technologia ProMileage Przebiegi znacznie zwiększa technologia ProMileage, która maksymalizuje kontakt opon z drogą i równomiernie rozkłada siły podczas przyspieszania, hamowania i pokonywania zakrętów. Podwójne nachylenie wewnątrz & zewnątrzPodwójne nachylenie wewnątrz & zewnątrz Wewnątrz Prezentuje ona ulepszone osiągi w zakresie hydroplaningu i hamowania na mokrej nawierzchni, dzięki zwiększeniu liczby wewnętrznych pitów (bloków) w celu zabezpieczenia szczelin dla ulepszonego odprowadzania wody. Zewnątrz Liczba zewnętrznych rowków jest zoptymalizowana, aby zapewnić przyczepność kierownicy wymaganą podczas pokonywania zakrętów na suchej nawierzchni.

Definiowanie luksusu mocą i kontrolą Stabilne kierowanie przy dużej prędkości Bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni Bezkompromisowe bezpieczeństwo na śliskich drogach

Technologia RUN-ON-FLAT

Technologia RUN-ON-FLAT

Dzięki tej technologii kierowca może kontynuować podróż po przebiciu bieżnika opony, przez 80 kilometrów z prędkością 80 km/h. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz BMW, MINI lub Mercedes-Benz.

Etykiety UE na opony

B
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
A
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).