Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Hankook VENTUS PRIME 3 K125

Idealna równowaga pomiędzy osiągami i bezpieczeństwem

Osiągi na mokrej nawierzchni Osiągi na suchej nawierzchni Poziom generacji hałasu

Opis

Idealna równowaga pomiędzy osiągami i bezpieczeństwem

Osiągi na mokrej nawierzchni 4 szerokie rowki Zapewnia znakomitą przyczepność przez efektywne odprowadzanie wody. Zoptymalizowana konstrukcja rowków Różne głębokości rowków zależne od miejsca na bieżniku w celu zwiększenia sztywności konstrukcji → Zminimalizowany kompromis suchych i mokrych osiągów i odpowiedni poziom każdego z nich. Osiągi na suchej nawierzchni Zoptymalizowany profil Zoptymalizowany profil zapewnia wysokie osiągi przy jeździe z dużymi prędkościami. Fazowanie rowka "Poszerzona powierzchnia kontaktu przez zfazowania rowków → Zwiększona przyczepność." Zamknięte żebro zewnętrzne Stabilne i precyzyjne prowadzenie dzięki maksymalnemu zwiększeniu sztywności zewnętrznego żebra bieżnika. Poziom generacji hałasu Podziałka klocków bieżnika Redukcja generacji hałasu dzięki zoptymalizowanej podziałce. Optymalny boczny kąt rowków Powyższa symulacja pokazuje różn promienie krawędzi styku.

Osiągi na mokrej nawierzchni Osiągi na suchej nawierzchni Poziom generacji hałasu

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).