Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3

Wielokrotnie nagradzane opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3

  • Technologia Dry Handling: Krótsze hamowanie i lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Technologia Aqua Control: Odporność na aquaplaning przez cały okres eksploatacji.
  • Technologia Snow Grip: Lepsze prowadzenie podczas jazdy po śniegu.

Opis

Wielokrotnie nagradzane opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3

Doskonała wydajność na mokrej i suchej nawierzchni oraz na śniegu.

Zalety opon Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 w skrócie:

  • Technologia Dry Handling: Krótsze hamowanie i lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Technologia Aqua Control: Odporność na aquaplaning przez cały okres eksploatacji.
  • Technologia Snow Grip: Lepsze prowadzenie podczas jazdy po śniegu.

Filmy

Co mówią wyniki testów

Opracowujemy nowatorskie rozwiązania od 1898 roku, a nasze opony są nie tylko innowacyjne, ale także wysoko oceniane przez ekspertów.

Opony Goodyear są testowane przez niezależne europejskie magazyny motoryzacyjne i często znajdują się na podium.

Każdy nowy model jest testowany przez naszych inżynierów w oparciu o ponad 50 kryteriów wydajności. Dzięki temu wiemy, że każda opona Goodyear zapewnia lepszy komfort jazdy.

 

  • Auto Zeitung
    Auto Zeitung

    Rozmiar: 215/55R17

    Zwycięzca testu
  • KÜS Technik GMBH
    KÜS Technik GMBH

    Rozmiar: 205/55R16

    Zwycięzca testu, 1 miejsce na 7 testowanych marek

Gotowy na pojazdy elektryczne (EV)

Wszystkie nowe i aktualne opony Goodyear są zoptymalizowane, aby zapewnić wyjątkową wydajność zarówno dla pojazdów elektrycznych, jak i spalinowych (ICE), co potwierdza nowy logo Goodyear EV-Ready, który został wprowadzony na boku wszystkich nowych opon zastępczych od początku 2024 roku.

Goodyear opracował zestaw technologii, które odpowiadają zarówno pojazdom elektrycznym, jak i innym układom napędowym, w tym:

  • Technologia SoundComfort: Kierowcy stają się bardziej świadomi hałasu wywołanego interakcją opon i dróg, ponieważ najbardziej zauważalną zmianą w pojazdach elektrycznych jest to, jak cichy jest samochód. Aby zapewnić jak najcichszą podróż pojazdem elektrycznym, technologia SoundComfort ma potencjał do redukcji hałasu wewnętrznego nawet o 50%.
  • Technologia Mileage Plus: Ponieważ pojazdy elektryczne są cięższe od tradycyjnych pojazdów, opony elektrycznych samochodów mogą się szybciej zużywać. W połączeniu z natychmiastowym momentem obrotowym może to powodować szybsze zużycie standardowych opon, także w zależności od stylu jazdy. Korzystając z technologii takich jak Mileage Plus, Goodyear EfficientGrip Performance 2, na przykład, może zapewnić kierowcom do 50% więcej przebiegu niż jego poprzednik.
  • Technologie niskiego oporu toczenia: Technologie Goodyear o niskim oporze toczenia przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii i zwiększenia zasięgu jazdy. Wydłużenie zasięgu jazdy można osiągnąć poprzez optymalizację struktury opony, w połączeniu z opracowaniem innowacyjnych związków i aerodynamicznym dostrojeniem projektu boku opony.
Korzyści
VECTOR 4SEASONS GEN-3 - Opony całoroczne Tire - 175/65/R15/88H
Lepsza przyczepność na śniegu
Lepsza przyczepność na śniegu dzięki dużej ilości lamelek na środku bieżnika. Lamelki wpływają na siebie w miejscach, w których się przecinają, stymulując punkt otwarcia, co skutkuje lepszą przyczepnością.
Highest mileage
**Auto Bild issue 39-2022. Test car: Volkswagen Polo. Test size: 195/55R16 91V. Brands tested: Goodyear, Vredestein Hankook, Kleber, Kumho, Nokian, Dunlop, Falken, Michelin, Nexen, Firestone, Toyo, Continental, Maxxis, Bridgestone. 15 brands published in the test. Auto Bild: Test winner with convincing driving characteristics in all weather conditions, dynamic wet and dry handling, precise turn-in behavior, high mileage. Increased rolling resistance. Auto Bild issue 39-2021. Test car: BMW 3-series. Test size: 225/50R17. Brands tested: Goodyear, Continental, Hankook, Vredestein, Falken, Nokian, Michelin, Maxxis, Bridgestone, Dunlop, Viking, Kumho, Firestone, Pirelli, Nexen, Giti. 16 brands published in the test. Auto Bild: Test winner with convincing performance in all weather conditions, dynamic handling, short wet braking distances, very good aquaplaning reserves, high mileage, good price-performance ratio. Auto Bild issue 39-2020. Test car: Volkswagen Golf VIII. Test size: 205/55R16 91V. Brands tested: Goodyear, Vredestein, Continental, Michelin, Falken, Firestone, Hankook, Kleber, BF Goodrich, Bridgestone, Nexen, Pirelli, Kumho, Maxxis. 14 brands published in the test. Auto Bild: New Allseason tire with convincing performance under all weather conditions. Dynamic handling on snow, in wet and dry. Very good winter performance, high mileage.
Krótka droga hamowania na suchej nawierzchni i lepsze prowadzenie
Krótka droga hamowania na suchej nawierzchni i lepsze prowadzenie. Zmniejszony stopień deformacji opony podczas trudnych manewrów, dzięki wytrzymałym blokom bieżnika
Dożywotnia odporność na akwaplanację
Dożywotnia odporność na akwaplanację Wraz z upływem czasu rowki ewoluują tak, aby zawsze zapewniać optymalne rozpraszanie wody.
* Wyniki testów przeprowadzonych przez Auto Bild w latach 2022, 2021 i 2020 wykazały, że opony Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 oferują najwyższy przebieg w kategorii opon całorocznych w porównaniu z wiodącymi testowanymi markami opon (wiodące badane marki opon zostały określone na podstawie udziału w rynku w całej Europie).

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.