Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear Vector 4Seasons Cargo

Niższe koszty posiadania przez cały rok.

  • Lepsza skuteczność na suchej drodze i trakcja na mokrej nawierzchni
  • Wydłużony przebieg w celu obniżenia kosztów eksploatacji
  • Niższe opory toczenia dla oszczędności paliwa

Opis

Niższe koszty posiadania przez cały rok.

  • Lepsza skuteczność na suchej drodze i trakcja na mokrej nawierzchni
  • Wydłużony przebieg w celu obniżenia kosztów eksploatacji
  • Niższe opory toczenia dla oszczędności paliwa

Co mówią wyniki testów

Opracowujemy nowatorskie rozwiązania od 1898 roku, a nasze opony są nie tylko innowacyjne, ale także wysoko oceniane przez ekspertów.

Opony Goodyear są testowane przez niezależne europejskie magazyny motoryzacyjne i często znajdują się na podium.

Każdy nowy model jest testowany przez naszych inżynierów w oparciu o ponad 50 kryteriów wydajności. Dzięki temu wiemy, że każda opona Goodyear zapewnia lepszy komfort jazdy.

 

  • promobil, Wydanie 10/2020
    promobil, Wydanie 10/2020

    Rozmiar: 215/75R16C

    Rekomendowana, 2 miejsce na 7 testowanych marek

Gotowy na pojazdy elektryczne (EV)

Wszystkie nowe i aktualne opony Goodyear są zoptymalizowane, aby zapewnić wyjątkową wydajność zarówno dla pojazdów elektrycznych, jak i spalinowych (ICE), co potwierdza nowy logo Goodyear EV-Ready, który został wprowadzony na boku wszystkich nowych opon zastępczych od początku 2024 roku.

Goodyear opracował zestaw technologii, które odpowiadają zarówno pojazdom elektrycznym, jak i innym układom napędowym, w tym:

  • Technologia SoundComfort: Kierowcy stają się bardziej świadomi hałasu wywołanego interakcją opon i dróg, ponieważ najbardziej zauważalną zmianą w pojazdach elektrycznych jest to, jak cichy jest samochód. Aby zapewnić jak najcichszą podróż pojazdem elektrycznym, technologia SoundComfort ma potencjał do redukcji hałasu wewnętrznego nawet o 50%.
  • Technologia Mileage Plus: Ponieważ pojazdy elektryczne są cięższe od tradycyjnych pojazdów, opony elektrycznych samochodów mogą się szybciej zużywać. W połączeniu z natychmiastowym momentem obrotowym może to powodować szybsze zużycie standardowych opon, także w zależności od stylu jazdy. Korzystając z technologii takich jak Mileage Plus, Goodyear EfficientGrip Performance 2, na przykład, może zapewnić kierowcom do 50% więcej przebiegu niż jego poprzednik.
  • Technologie niskiego oporu toczenia: Technologie Goodyear o niskim oporze toczenia przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii i zwiększenia zasięgu jazdy. Wydłużenie zasięgu jazdy można osiągnąć poprzez optymalizację struktury opony, w połączeniu z opracowaniem innowacyjnych związków i aerodynamicznym dostrojeniem projektu boku opony.
Korzyści
VECTOR 4SEASONS CARGO - Opony całoroczne Tire - 205/75/R16/110R
Lepsza skuteczność na suchej drodze i trakcja na mokrej nawierzchni
Wzajemnie blokujące się lamelki dla lepszej przyczepności i stabilności bieżnika
Wydłużony przebieg w celu obniżenia kosztów eksploatacji
Model bieżnika ze wzbogaconą gumą o zoptymalizowanym rozkładzie ciśnienia
Niższe opory toczenia dla oszczędności paliwa
Innowacyjna konstrukcja z elementem sprzęgającym, który obniża ilość ciepła generowanego w wyniku tarcia

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.