Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

0

Goodyear Vector 4Seasons Cargo

Niższe koszty posiadania przez cały rok.

  • Lepsza skuteczność na suchej drodze i trakcja na mokrej nawierzchni
  • Wydłużony przebieg w celu obniżenia kosztów eksploatacji
  • Niższe opory toczenia dla oszczędności paliwa

Opis

Niższe koszty posiadania przez cały rok.

  • Lepsza skuteczność na suchej drodze i trakcja na mokrej nawierzchni
  • Wydłużony przebieg w celu obniżenia kosztów eksploatacji
  • Niższe opory toczenia dla oszczędności paliwa
Korzyści
{0} - Opony całoroczne Tire - 185/65/R15/97S
Lepsza skuteczność na suchej drodze i trakcja na mokrej nawierzchni
Wzajemnie blokujące się lamelki dla lepszej przyczepności i stabilności bieżnika
Wydłużony przebieg w celu obniżenia kosztów eksploatacji
Model bieżnika ze wzbogaconą gumą o zoptymalizowanym rozkładzie ciśnienia
Niższe opory toczenia dla oszczędności paliwa
Innowacyjna konstrukcja z elementem sprzęgającym, który obniża ilość ciepła generowanego w wyniku tarcia

Etykiety UE na opony

E
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.