Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Barum VANIS ALLSEASON

Pory roku sie zmieniaja. Obowiazki nie.

Barum oferuje wysokie przebiegi w dobrej cenie

Oszczednosc

Pasuje do VW T5, Mercedes Sprinter, Ford Transit

Opis

Pory roku sie zmieniaja. Obowiazki nie.

Oszczedna Specjalnie opracowana nowa mieszanka bieznika do samochodów dostawczych z duza zawartoscia krzemionki zapewnia wyjatkowe przebiegi i niezawodna przyczepnosc na kazdej powierzchni w kazdych warunkach pogodowych. Barum Vanis AllSeason, dzieki nowej mieszance bieznika, oferuje idealna harmonie miedzy oszczednoscia paliwa a trwaloscia przez caly rok w doskonalej cenie.

Uzyteczna przez caly rok Nowy Vanis AllSeason wykorzystuje glebokie i szerokie rowki obwodowe zamiast wielu delikatnych lameli. Ten nowy uklad rowków zbiera wiecej sniegu, umozliwiajac lepsza trakcje na sniegu, co prowadzi do lepszego prowadzenia i lepszej skutecznosci hamowania we wszystkich sytuacjach na drodze. Wydajnosc zimowa gwarantuje równiez certyfikat 3 PMSF.

Zwiekszona wytrzymalosc Nowy projekt sciany bocznej w Barum Vanis AllSeason to 1 mm dodatkowej gumy, która jest umieszczona w górnej czesci sciany bocznej. Nowe wzmocnienie zwieksza ochrone przed otarciami o krawezniki i zapewnia dluzsza zywotnosc opony

Wysoki przebieg przez caly rok.

Barum oferuje wysokie przebiegi w dobrej cenie

Oszczednosc

Pasuje do VW T5, Mercedes Sprinter, Ford Transit

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.