Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear UltraGrip Performance+ SUV

Najwyższa przyczepność SUV-ów we wszystkich warunkach zimowych.

  • Lepsze osiągi we wszystkich warunkach zimowych
  • +13% więcej kilometrów*

Opis

Najwyższa przyczepność SUV-ów we wszystkich warunkach zimowych.

Opona Goodyear UltraGrip Performance+ SUV zapewnia najwyższą przyczepność kierowcom SUV-ów, którzy poszukują doskonałych osiągów i długich przebiegów we wszystkich warunkach zimowych.

  • Lepsze osiągi we wszystkich warunkach zimowych
  • +13% więcej kilometrów*
Zalety
ULTRAGRIP PERFORMANCE + SUV - Opony zimowe Tire - 235/55/R18/104H
Technologia Mileage Plus
O 13% wyższy przebieg*. Wysoka elastyczność bieżnika skutkuje mniejszą liczbą uszkodzeń spowodowanych trudnymi warunkami drogowymi.
Technologia Winter Grip
Bardzo dobra przyczepność na śniegu i lodzie. Nowa mieszanka powoduje ulepszoną elastyczność gumy podczas niskich temperatur.
Technologia Traction Protect
O 2% krótsze hamowanie na mokrej oraz suchej nawierzchni*. Siły hamowania mogą szybciej oddziaływać na przyczepność.
*W porównaniu do poprzedniego modelu UltraGrip Performance SUV

Etykiety UE na opony

C
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.