Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear UltraGrip Performance +

Lepsze osiągi na mokrej, suchej i zimowej nawierzchni

  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie

Opis

Lepsze osiągi na mokrej, suchej i zimowej nawierzchni

  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie
Technologia PIANKA WYCISZAJĄCA

Technologia PIANKA WYCISZAJĄCA

Technologia zapewnia cichszą i bardziej komfortową jazdę, ponieważ zmniejsza hałas we wnętrzu pojazdu nawet o 50%. To rozwiązanie jest bardzo istotne dla samochodów elektrycznych.

Technologia OCHRONA FELGI

Technologia OCHRONA FELGI

Technologia polega na umieszczeniu grubszej części gumy znajdującej się w dolnej części ściany bocznej w pobliżu felgi, która zapewnia ochronę felgi i opony podczas wjeżdżania na krawężnik. Bardzo przydatne rozwiązanie dla samochodów dostawczych.

Filmy

Korzyści
ULTRAGRIP PERFORMANCE + - Opony zimowe Tire - 255/45/R19/104V
Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
Siły hamowania mogą być łatwiej przenoszone na przyczepność. Nowa żywica trakcyjna poprawia odkształcanie opony i jej powrót do pierwotnego kształtu.
Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie
Nowa mieszanka poprawia elastyczność gumy w niskich temperaturach.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.