Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

0

Goodyear UltraGrip Performance +

215/50 R19 93TOpony zimowe

Goodyear UltraGrip Performance + – opona Opony zimowe – 215/50/R19/93T

Lepsze osiągi na mokrej, suchej i zimowej nawierzchni

  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie

Specjalna cena online

Cena za oponę

854,00 zł

Montaż 1 opony

63,00 zł

Twoje korzyści

Gwarancja opon

0

Łącznie

Łącznie (w tym VAT)

W magazynie

Montaż w cenie

Twój lokalny warsztat

Nie wybrano jeszcze warsztatu.

Aby dowiedzieć się więcej o tej oponie, w tym o dostępności i cenie, skontaktuj się z lokalnym warsztatem.

Cena za oponę

854,00 zł

Opona i montaż

917,00 zł

Opis

Lepsze osiągi na mokrej, suchej i zimowej nawierzchni

  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie

Filmy

Korzyści
{0} - Opony zimowe Tire - 215/50/R19/93T
Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
Siły hamowania mogą być łatwiej przenoszone na przyczepność. Nowa żywica trakcyjna poprawia odkształcanie opony i jej powrót do pierwotnego kształtu.
Lepsza przyczepność na śniegu i lodzie
Nowa mieszanka poprawia elastyczność gumy w niskich temperaturach.

Etykiety UE na opony

B
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.