Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear UltraGrip Cargo

Twój van będzie świetnie trzymał się drogi nawet w trudnych warunkach zimowych.

  • Bardziej zbilansowane osiągi na suchej i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczniejsze hamowanie i lepsza trakcja na śniegu i lodzie
  • Doskonała przyczepność oraz hamowanie na ośnieżonych i oblodzonych drogach
  • Wyższy przebieg nawet przy dużych obciążeniach

Opis

Twój van będzie świetnie trzymał się drogi nawet w trudnych warunkach zimowych.

  • Bardziej zbilansowane osiągi na suchej i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczniejsze hamowanie i lepsza trakcja na śniegu i lodzie
  • Doskonała przyczepność oraz hamowanie na ośnieżonych i oblodzonych drogach
  • Wyższy przebieg nawet przy dużych obciążeniach
Korzyści
ULTRAGRIP CARGO - Opony zimowe Tire - 195/70/R15/104S
Bardziej zbilansowane osiągi na suchej i ośnieżonej nawierzchni
Wzajemnie blokujące się lamelki dla lepszej przyczepności i stabilności bieżnika
Skuteczniejsze hamowanie i lepsza trakcja na śniegu i lodzie
Wyższe zagęszczenie i lepsze rozmieszczenie lamelek
Doskonała przyczepność oraz hamowanie na ośnieżonych i oblodzonych drogach
Aktywne rowki i liczne krawędzie wgryzające się w podłoże
Wyższy przebieg nawet przy dużych obciążeniach
Wyjątkowo trwała mieszanka i konstrukcja zapewniająca stabilny kontakt z podłożem

Etykiety UE na opony

E
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
D
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.