Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Continental TS 850 P

Stworzona by budzić podziw.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Lepsza trakcja na śniegu dzięki wzorowi bieżnika S-GRIP Wysoce rekomendowana w teście opon zimowych do samochodów sportowych przeprowadzonych w 2014 roku. Wzorcowa - rozmiar testowanej opony 235/35 R19 W/V

Opis

Stworzona by budzić podziw.

Lepsza trakcja na śniegu dzięki wzorowi S-GRIP z dużą liczbą rozmieszczonych wzdłużnie bloków i lameli. Lepsza trakcja na śniegu wymaga wyższego tarcia. Nowa opona WinterContact™ TS 850 P posiada liczne wzdłużnie rozmieszczone bloki i lamele z dużą liczbą krawędzi chwytających, które skuteczniej zbierają śnieg w rowki i lamele w celu zwiększenia tarcia na śniegu. Efektem jest lepsza trakcja i krótsza droga hamowania na ośnieżonej nawierzchni. Poprawione prowadzenie na śniegu dzięki nowej koncepcji lameli PrecisionPlus. Wewnętrzna część barku opony zimowej ma duży wpływ na bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy na ośnieżonych drogach. W nowej oponie WinterContact™ TS 850 P lamele oraz bloki bieżnika rozmieszczone w sposób optymalizujący stabilność poprzeczną. Lamele potrafią również zgromadzić więcej śniegu i zamienić go na tarcie, co skutkuje większą precyzją kierowania. Lepsze prowadzenie na suchej nawierzchni dzięki technologii PowerSipes, większej sztywności bieżnika i nowej koncepcji ścian bocznych. Na prowadzenie na suchej nawierzchni duży wpływ ma sztywność bieżnika. Technologia PowerSipes w blokach bieżnika po zewnętrznej stronie opony służy zwiększeniu sztywności bloków. Pozwala to na jeszcze precyzyjniejsze przenoszenie poleceń kierowcy w zakrętach. Jednocześnie lamele i bloki w wewnętrznej i centralnej części wspólnie poprawiają przyczepność. Zastosowanie krótszej ściany bocznej pozwala znieść gwałtowny wzrost sił bocznych.

Ekstremalne osiągi zimą.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Lepsza trakcja na śniegu dzięki wzorowi bieżnika S-GRIP Wysoce rekomendowana w teście opon zimowych do samochodów sportowych przeprowadzonych w 2014 roku. Wzorcowa - rozmiar testowanej opony 235/35 R19 W/V

Technologia SEALANT

Technologia SEALANT

Technologia ta zapewnia szczelność opony w przypadku przebicia do 5mm średnicy w bieżniku. Kierowca może kontynuować jazdę. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz najnowszym modelem Volkswagena.

Etykiety UE na opony

C
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.