Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Continental TS 830 P

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Wyjątkowa siła hamowania na lodzie i śniegu Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. in w modelach.: Audi A1/A3/A6/A8, BMW Series 1/3/5/6 i Porsche 911/Macan/Panamera

Opis

Wyjątkowa skuteczność hamowania na lodzie i śniegu. Wysoka sztywność bloków w strefie centralnej bieżnika i duża liczba lameli, które tworzą najwięcej krawędzi chwytających, zapewniają lepszą skuteczność hamowania na mokrej i oblodzonej drodze Lepsza trakcja na śniegu. Duża liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony tworzy zbiór krawędzi zwiększających przyczepność co w rezultacie daje lepszą trakcję na śniegu. Dłuższe przebiegi. Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków oraz nacisku na powierzchni styku, opona zużywa się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Wyjątkowa siła hamowania na lodzie i śniegu Zaufanie czołowych producentów samochodów, opony zastosowane m. in w modelach.: Audi A1/A3/A6/A8, BMW Series 1/3/5/6 i Porsche 911/Macan/Panamera

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
D
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.