Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Continental TS 810 S

Opony zapewniające doskonałe hamowanie, niezawodność i czystą przyjemność z jazdy

Opis

Opony zapewniające doskonałe hamowanie, niezawodność i czystą przyjemność z jazdy

Doskonałe osiągi w każdych warunkach zimowych. ztywne bloki w strefie barkowej zapewniają doskonałą stabilność w zakrętach. Znakomite prowadzenie i hamowanie na suchej nawierzchni. Struktura bieżnika w części centralnej - podobna do tej w oponach letnich - zapewnia najkrótszą drogę hamowania na suchej nawierzchni. Doskonała odporność na aquaplaning. Grubsze lamele w strefie centralnej opony uzupełniono o specjalne rozpórki, które zapobiegają zamykaniu się lameli podczas kontaktu z nawierzchnią. To znacznie wpływa na poprawę trakcji na śniegu.

Technologia RUN-ON-FLAT

Technologia RUN-ON-FLAT

Dzięki tej technologii kierowca może kontynuować podróż po przebiciu bieżnika opony, przez 80 kilometrów z prędkością 80 km/h. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz BMW, MINI lub Mercedes-Benz.

Etykiety UE na opony

D
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
D
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.