Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Kleber TRANSPRO 4S

STWORZONA DO JAZDY W WARUNKACH ZIMOWYCH

NA ŚNIEGU Znakomita skuteczność na śniegu

NA LODZIE Lepsze hamowanie i przyczepność na oblodzonych nawierzchniach

NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH Jedna z najskuteczniejszych dostępnych na rynku opon zimowych na mokrych nawierzchniach

Opis

STWORZONA DO JAZDY W WARUNKACH ZIMOWYCH

NA ŚNIEGU Znakomita skuteczność na śniegu Najwyższy poziom bezpieczeństwa na zaśnieżonych nawierzchniach dzięki liczniejszym i lepiej rozmieszczonym lamelom. Oznaczenia 3PMSF* i M+S**.

NA LODZIE Lepsze hamowanie i przyczepność na oblodzonych nawierzchniach Skrócona o prawie 1 m droga hamowania na oblodzonej nawierzchni dzięki nowej mieszance gumowej na bazie elastomerów funkcjonalnych.

NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH Jedna z najskuteczniejszych dostępnych na rynku opon zimowych na mokrych nawierzchniach

Lepsze osiągi na mokrej nawierzchni:

Podwyższone o jedną klasę oznaczenie przyczepności na mokrej drodze (z C do B). Skrócona o 2,2 m droga hamowania. Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V” i kanały rynnowe „Toboggan” ułatwiają odprowadzanie wody i zmniejszają ryzyko aquaplaningu.

Nowa opona KLEBER Krisalp HP3 pozwoli Ci bezstresowo przetrwać zimę – nie musisz się obawiać nawet najtrudniejszych warunków pogodowych.

NA ŚNIEGU Znakomita skuteczność na śniegu

NA LODZIE Lepsze hamowanie i przyczepność na oblodzonych nawierzchniach

NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH Jedna z najskuteczniejszych dostępnych na rynku opon zimowych na mokrych nawierzchniach

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.