Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Dunlop Sport Maxx RT 2

Mistrzyni przyczepności oraz precyzji kierowania

  • Lepsza przyczepność podczas pokonywania zakrętów na mokrej i suchej nawierzchni*
  • Lepsze czucie drogi i precyzja kierowania*
  • Krótsza droga hamowania, szczególnie przy dużych prędkościach*

Opis

Mistrzyni przyczepności oraz precyzji kierowania

  • Lepsza przyczepność podczas pokonywania zakrętów na mokrej i suchej nawierzchni*
  • Lepsze czucie drogi i precyzja kierowania*
  • Krótsza droga hamowania, szczególnie przy dużych prędkościach*
Technologia OCHRONA FELGI

Technologia OCHRONA FELGI

Technologia polega na umieszczeniu grubszej części gumy znajdującej się w dolnej części ściany bocznej w pobliżu felgi, która zapewnia ochronę felgi i opony podczas wjeżdżania na krawężnik. Bardzo przydatne rozwiązanie dla samochodów dostawczych.

Zalety
SPORT MAXX RT2 - Opony letnie Tire - 245/45/R18/100Y
Lepsze czucie drogi i precyzja kierowania
Zmniejsz ich średnicę i powłokę, aby były bliżej nawierzchni oraz oferowały większą precyzję prowadzenia.
Lepsza przyczepność podczas pokonywania zakrętów na mokrej i suchej nawierzchni
Większa wytrzymałość i sztywność dzięki lepszemu kontaktowi gumy z nawierzchnią oraz lepsza przyczepność na zakrętach
Krótsza droga hamowania, szczególnie przy dużych prędkościach
Krótsza droga hamowania przy dużych prędkościach dzięki zoptymalizowanej geometrii zwiększającej sztywność klocków bieżnika
*W porównaniu do 4 głównych konkurentów z segment Premium, test przeprowadzony we wrześniu 2015 przez TÜV SÜD Automotive (Report No. 713066268 ) w Mireval; Rozmiar opon: 225/45R17 91Y; Samochód testowy: Golf VI 1.4 TSI i Golf VI GTi.

Etykiety UE na opony

C
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).