Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Uniroyal SNOW MAX 2

Nowoczesna technologia podczas jazdy zimą.

Uniroyal to ponad 45 lat doświadczenia w produkcji opon deszczowych i optymalne osiągi na mokrej nawierzchni Doskonała odporność na aquaplaning Idealnie dopasowana do takich modeli jak m.in.: Ford Transit i Renault Master

Opis

Nowoczesna technologia podczas jazdy zimą.

Doskonała ochrona przed aquaplaningiem. Wzór bieżnika w kształcie litery V oraz szerokie poprzeczne rowki barkowe idealnie odprowadzają wodę, zapewniając lepszą ochronę przed aquaplaningiem. Znakomita trakcja na śniegu. "Kieszenie śnieżne" zwiększają możliwości blokowania śniegu, co zapewnia lepsze wgryzanie się bieżnika w ośnieżoną nawierzchnię, a tym samym znakomitą trakcję na śniegu. Bardzo dobre hamowanie na śniegu. Wysoka gęstość lameli w blokach barkowych i centralnych bieżnika umożliwia optymalne rozmieszczenie licznych krawędzi tnących. Podnosi to skuteczność hamowania na śniegu.

Koncentracja najlepszych cech opon Uniroyal w jedym modelu.

Uniroyal to ponad 45 lat doświadczenia w produkcji opon deszczowych i optymalne osiągi na mokrej nawierzchni Doskonała odporność na aquaplaning Idealnie dopasowana do takich modeli jak m.in.: Ford Transit i Renault Master

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.