Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Barum SNOVANIS 2

Prowadz i oszczedzaj, bez zadnych kompromisów.

Opony Barum zapewniaja dlugotrwala eksploatacje, co obniza koszty uzytkowania

Krótka droga hamowania i optymalna trakcja na osniezonych drogach

Idealnie dopasowane do aut: Iveco Daily, Renault Master i  Fiat Doblò

Opis

Prowadz i oszczedzaj, bez zadnych kompromisów.

Krótka droga hamowania i optymalna trakcja na sniegu. Dzieki nowo opracowanej mieszance zimowej oraz polaczeniu bloków bieznika z poprzecznymi lamelami, opona zapewnia optymalna trakcje i krótka droge hamowania na drogach pokrytych sniegiem.

Bardzo wydajna dzieki nizszemu zuzyciu paliwa. Zuzywanie sie opony SnoVanis 2 jest umiarkowane, co oznacza dobre osiagi i dlugi okres eksploatacji. Dzieki ograniczeniu oporów toczenia, podczas jazdy obnizeniu ulega równiez zuzycie paliwa.

Utrzymuje stabilnosc w zakretach, nawet na mokrej nawierzchni. Liczne krawedzie styku, duza liczba rowków i "kieszonki" sniezne w zewnetrznych rowkach zapewniaja oponie SnoVanis 2 doskonala interakcje „snieg-snieg”. W rezultacie zachowuje ona pelna stabilnosc kierunkowa takze w zakretach na zasniezonej nawierzchni.

Wieksze bezpieczenstwo przy nizszych kosztach.

Opony Barum zapewniaja dlugotrwala eksploatacje, co obniza koszty uzytkowania

Krótka droga hamowania i optymalna trakcja na osniezonych drogach

Idealnie dopasowane do aut: Iveco Daily, Renault Master i  Fiat Doblò

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.