Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

0

Pirelli SCORPION WINTER

265/50 R19 110HOpony zimowe

product-tile.label.image-alt

Innowacyjne technologie dopasowane do segmentu SUV

Specjalna cena online

Cena za oponę

983,07 zł

Montaż 1 opony

80,00 zł

Twoje korzyści

Gwarancja opon

0

Łącznie

0,00 zł

Łącznie (w tym VAT)

Produkt niedostępny

accessibility.select.disabled

Montaż w cenie

Twój lokalny warsztat

Nie wybrano jeszcze warsztatu.

Aby dowiedzieć się więcej o tej oponie, w tym o dostępności i cenie, skontaktuj się z lokalnym warsztatem.

Cena za oponę

983,07 zł

Opona i montaż

1.063,07 zł

accessibility.select.disabled

Opis

Innowacyjne technologie dopasowane do segmentu SUV

Opona SCORPION WINTER zostala zaprojektowana z mys´la? o nowoczesnych pojazdach typu SUV i crossover. Jej konstrukcja ma na celu zapewnienie wysokich osia?go´w w kaz?dych zimowych warunkach - zaro´wno na suchej, mokrej, jak i zas´niez?onej nawierzchni.

Technologia RUN-ON-FLAT

Technologia RUN-ON-FLAT

Dzięki tej technologii kierowca może kontynuować podróż po przebiciu bieżnika opony, przez 80 kilometrów z prędkością 80 km/h. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz BMW, MINI lub Mercedes-Benz.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
A
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.