Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Barum QUARTARIS 5

Sezon sie zmienia. Bezpieczenstwo pozostaje.

Opony Barum zapewniaja dlugotrwala eksploatacje, co obniza koszty uzytkowania

Dobra skutecznosc hamowania na sniegu

Idealnie dopasowane do aut: Audi A1, Opel Astra i VW Tiguan

Opis

Sezon sie zmienia. Bezpieczenstwo pozostaje.

Dobra skutecznosc hamowania na sniegu Liczne krawedzie chwytne, wiele lameli w centralnej czesci bieznika oraz dodatkowe lamele w blokach barkowych zapewniaja bezpieczna jazde i krótka droge hamowania na zasniezonych drogach.

Precyzja prowadzenia na suchej nawierzchni Stabilna konstrukcja bloków bieznika w czesci barkowej oraz idealnie rozmieszczenie laczników bloków bieznika zapewniaja precyzje prowadzenia i krótka droga hamowania na suchej nawierzchni.

Skuteczna ochrona przed aquaplaningiem Szerokie rowki poprzeczne w polaczeniu z dwoma rowkami obwodowymi zapewniaja bezpieczna jazde na mokrej nawierzchni i skutecznie chronia przed aquaplaningiem.

Opona Barum Quartaris 5 oferuje bezpieczna jazde we wszystkich warunkach pogodowych.

Opony Barum zapewniaja dlugotrwala eksploatacje, co obniza koszty uzytkowania

Dobra skutecznosc hamowania na sniegu

Idealnie dopasowane do aut: Audi A1, Opel Astra i VW Tiguan

Etykiety UE na opony

D
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.