Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Kleber QUADRAXER 3

TWÓJ NAJLEPSZY SPRZYMIERZENIEC W PODRÓŻY PRZEZ WSZYSTKIE PORY ROKU

LEPSZE OSIĄGI NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH

HOMOLOGACJA ZIMOWA

LEPSZE OSIĄGI NA SUCHYCH NAWIERZCHNIACH

Opis

TWÓJ NAJLEPSZY SPRZYMIERZENIEC W PODRÓŻY PRZEZ WSZYSTKIE PORY ROKU

LEPSZE OSIĄGI NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH Klasa oznaczenia B dla skuteczności hamowania na mokrych nawierzchniach, jedna z najwyższych na rynku dla opon wielosezonowych(1). Skrócona o 1,6 m(2) droga hamowania. Kierunkowa rzeźba bieżnika w układzie „V” i kanały rynnowe „Toboggan” ułatwiają odprowadzanie wody i zmniejszają ryzyko aquaplaningu(3)

HOMOLOGACJA ZIMOWA Oznaczenia 3PMSF* i M+S**. Zmienione ukierunkowanie lameli, zapewniające skuteczne ruszanie z miejsca i hamowanie na zaśnieżonych nawierzchniach.

LEPSZE OSIĄGI NA SUCHYCH NAWIERZCHNIACH Skrócona o 3,5 m droga hamowania na suchych nawierzchniach dzięki lamelom „Flexing Points” optymalizującym powierzchnię styku opony z nawierzchnią(4).

LEPSZE OSIĄGI NA MOKRYCH NAWIERZCHNIACH

HOMOLOGACJA ZIMOWA

LEPSZE OSIĄGI NA SUCHYCH NAWIERZCHNIACH

Etykiety UE na opony

D
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.