Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Pirelli P ZERO WINTER

Przelam zimowa rutyne

WEWNETRZNE RAMIE Z GESTA SIECIA LAMELI I ROWKÓW. Lamele i przecinajace sie rowki zapewniaja wysoka wydajnosc i dobra przyczepnosc na sniegu.

ASYMETRYCZNY WZÓR BIEZNIKA. Idealny do pelnych osiagów samochodów sportowych zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni zarówno mokre, jak i suche.

KANALY OBWODOWE I SZTYWNE ZEBRA SRODKOWE
Pelna precyzja prowadzenia na mokrej nawierzchni i kontrola dla dynamicznej jazdy sportowej.

BLOKI ZEWNETRZNE Z CIECIAMI O NISKIEJ GESTOSCI
Wyjatkowo pewne prowadzenie na suchej nawierzchni i precyzyjne pokonywanie zakretów

Opis

Przelam zimowa rutyne

Wspólpraca z producentami samochodów, pelne dopasowanie i najwyzsze osiagi – to kluczowe cechy rodziny P ZERO™. Celem podczas tworzenia projektu nowej P ZERO™ WINTER bylo zaoferowanie wlascicielom supersamochodów i luksusowych samochodów takiego samego stylu jazdy, jaki jest typowy dla letniej P ZERO™, co powoduje, ze zmiana sezonu jest prawie niezauwazalna. Mieszanka, wzór bieznika i rozwiazania techniczne dostosowuja nowa opone do warunków drogowych typowych dla zimy, zachowujac podobny poziom bezpieczenstwa i kontroli.

WEWNETRZNE RAMIE Z GESTA SIECIA LAMELI I ROWKÓW. Lamele i przecinajace sie rowki zapewniaja wysoka wydajnosc i dobra przyczepnosc na sniegu.

ASYMETRYCZNY WZÓR BIEZNIKA. Idealny do pelnych osiagów samochodów sportowych zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni zarówno mokre, jak i suche.

KANALY OBWODOWE I SZTYWNE ZEBRA SRODKOWE
Pelna precyzja prowadzenia na mokrej nawierzchni i kontrola dla dynamicznej jazdy sportowej.

BLOKI ZEWNETRZNE Z CIECIAMI O NISKIEJ GESTOSCI
Wyjatkowo pewne prowadzenie na suchej nawierzchni i precyzyjne pokonywanie zakretów

Technologia RUN-ON-FLAT

Technologia RUN-ON-FLAT

Dzięki tej technologii kierowca może kontynuować podróż po przebiciu bieżnika opony, przez 80 kilometrów z prędkością 80 km/h. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz BMW, MINI lub Mercedes-Benz.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.