Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

4,4

Nexen NBLUE 4SEASON

205/60 R16 96HOpony całoroczne

Nexen NBLUE 4SEASON – opona Opony całoroczne – 205/60/R16/96H

EUROPEJSKA OPONA WIELOSEZONOWA

Doskonala na suchej nawierzchni Doskonala na mokrej nawierzchni Doskonala wydajnosc podczas jazdy po sniegu

Specjalna cena online

Cena za oponę

Montaż 1 opony

42,50 zł

Twoje korzyści

Gwarancja opon

0

Łącznie

0,00 zł

Łącznie (w tym VAT)

W magazynie

Montaż w cenie

Twój lokalny warsztat

Nie wybrano jeszcze warsztatu.

Aby dowiedzieć się więcej o tej oponie, w tym o dostępności i cenie, skontaktuj się z lokalnym warsztatem.

Cena za oponę

Opona i montaż

Opis

EUROPEJSKA OPONA WIELOSEZONOWA

Zaokraglone rowki oraz w ksztalcie litery V Lepsze odprowadzanie wody i przyczepnosc na mokrym sniegu Lamelki odpowiednie do kazdej pory roku Optymalna przyczepnosc o kazdej porze roku Lamelki 3D Sztywnosc klocków bieznika o kazdej porze roku Zróznicowany ksztalt bieznika Zapewnia optymalna przyczepnosc

Doskonala na suchej nawierzchni Doskonala na mokrej nawierzchni Doskonala wydajnosc podczas jazdy po sniegu

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.