Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

0

Nexen NBLUE 4SEASON

175/65 R15 84TOpony całoroczne

Nexen NBLUE 4SEASON – opona Opony całoroczne – 175/65/R15/84T

EUROPEJSKA OPONA WIELOSEZONOWA

Doskonala na suchej nawierzchni Doskonala na mokrej nawierzchni Doskonala wydajnosc podczas jazdy po sniegu

Specjalna cena online

Cena za oponę

267,94 zł

Montaż 1 opony

39,00 zł

Twoje korzyści

Gwarancja opon

0

Łącznie

Łącznie (w tym VAT)

W magazynie

Montaż w cenie

Twój lokalny warsztat

Nie wybrano jeszcze warsztatu.

Aby dowiedzieć się więcej o tej oponie, w tym o dostępności i cenie, skontaktuj się z lokalnym warsztatem.

Cena za oponę

267,94 zł

Opona i montaż

306,94 zł

Opis

EUROPEJSKA OPONA WIELOSEZONOWA

Zaokraglone rowki oraz w ksztalcie litery V Lepsze odprowadzanie wody i przyczepnosc na mokrym sniegu Lamelki odpowiednie do kazdej pory roku Optymalna przyczepnosc o kazdej porze roku Lamelki 3D Sztywnosc klocków bieznika o kazdej porze roku Zróznicowany ksztalt bieznika Zapewnia optymalna przyczepnosc

Doskonala na suchej nawierzchni Doskonala na mokrej nawierzchni Doskonala wydajnosc podczas jazdy po sniegu

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.