Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

0

Dębica NAVIGATOR 3

Opona całoroczna nowej generacji. Zapewniająca lepsze osiągi, stworzona z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Zaprojektowana z myślą o jeździe na zaśnieżonej i mokrej nawierzchni — oraz o przebiegu.

  • Pewne prowadzenie na mokrych nawierzchniach
  • Niezawodna kontrola podczas jazdy na śniegu
  • Ekonomiczna opona — trwała i zapewniająca oszczędność paliwa
  • Opona ma certyfikat zdatności do użytkowania w warunkach zimowych.

Opis

Opona całoroczna nowej generacji. Zapewniająca lepsze osiągi, stworzona z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Zaprojektowana z myślą o jeździe na zaśnieżonej i mokrej nawierzchni — oraz o przebiegu.

  • Pewne prowadzenie na mokrych nawierzchniach
  • Niezawodna kontrola podczas jazdy na śniegu
  • Ekonomiczna opona — trwała i zapewniająca oszczędność paliwa
  • Opona ma certyfikat zdatności do użytkowania w warunkach zimowych.

Gotowy na pojazdy elektryczne (EV)

EV-ready

Wszystkie nowe i aktualne opony Goodyear są zoptymalizowane, aby zapewnić wyjątkową wydajność zarówno dla pojazdów elektrycznych, jak i spalinowych (ICE), co potwierdza nowy logo Goodyear EV-Ready, który został wprowadzony na boku wszystkich nowych opon zastępczych od początku 2024 roku.

Goodyear opracował zestaw technologii, które odpowiadają zarówno pojazdom elektrycznym, jak i innym układom napędowym, w tym:

  • Technologia SoundComfort: Kierowcy stają się bardziej świadomi hałasu wywołanego interakcją opon i dróg, ponieważ najbardziej zauważalną zmianą w pojazdach elektrycznych jest to, jak cichy jest samochód. Aby zapewnić jak najcichszą podróż pojazdem elektrycznym, technologia SoundComfort ma potencjał do redukcji hałasu wewnętrznego nawet o 50%.
  • Technologia Mileage Plus: Ponieważ pojazdy elektryczne są cięższe od tradycyjnych pojazdów, opony elektrycznych samochodów mogą się szybciej zużywać. W połączeniu z natychmiastowym momentem obrotowym może to powodować szybsze zużycie standardowych opon, także w zależności od stylu jazdy. Korzystając z technologii takich jak Mileage Plus, Goodyear EfficientGrip Performance 2, na przykład, może zapewnić kierowcom do 50% więcej przebiegu niż jego poprzednik.
  • Technologie niskiego oporu toczenia: Technologie Goodyear o niskim oporze toczenia przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii i zwiększenia zasięgu jazdy. Wydłużenie zasięgu jazdy można osiągnąć poprzez optymalizację struktury opony, w połączeniu z opracowaniem innowacyjnych związków i aerodynamicznym dostrojeniem projektu boku opony.
Korzyści
NAVIGATOR 3 - Opony całoroczne Tire - 195/55/R16/91V
Wzór bieżnika Ultra V-Shape - Pewne prowadzenie na mokrych nawierzchniach
W znacznym stopniu uwydatniona rzeźba bieżnika w kształcie litery V zapewnia szybsze usuwanie, podnosząc tym samym odporność opony na poślizg hydrodynamiczny. Zapewnia to lepszą przyczepność i skuteczność hamowania na mokrej powierzchni.
Wielokierunkowe krawędzie - Niezawodna kontrola podczas jazdy na śniegu
Opona została wyposażona nie tylko w proste i wzdłużne lamelki, ae również w lamelki o pofalowanym kształcie. Dzięki temu krawędzie zwrócone są w wielu kierunkach, co zapewnia lepszą przyczepność na śniegu.
Mieszanka z kombinacją polimerów - Ekonomiczna opona — trwała i zapewniająca oszczędność paliwa
Odporna na ścieranie mieszanka bieżnika zapewnia większy przebieg opony. Opona generuje również mniej ciepła oraz zużywa mniej energii, obniżając tym samym zużycie paliwa.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.

 *Ostatnio zaobserwowana cena takich usług na rynku polskim. Aktualna cena zostanie ustalona samodzielnie przez wybrany serwis sieci Premio.