Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

0

Dębica Navigator 2

Całoroczne opony zapewniające komfortową jazdę w warunkach zarówno letnich jak i zimowych.

  • Specjalna, całoroczna mieszanka gumowa zapewnia dobrą przyczepność pojazdu w każdych warunkach
  • Szerokie rowki obwodowe i poprzeczne skutecznie odprowadzają wodę spod czoła opony zmniejszając ryzyko wystąpienia aquaplaningu
  • Wzmocniona konstrukcja bieżnika zwiększa wytrzymałość opony

Opis

Całoroczne opony zapewniające komfortową jazdę w warunkach zarówno letnich jak i zimowych.

  • Specjalna, całoroczna mieszanka gumowa zapewnia dobrą przyczepność pojazdu w każdych warunkach
  • Szerokie rowki obwodowe i poprzeczne skutecznie odprowadzają wodę spod czoła opony zmniejszając ryzyko wystąpienia aquaplaningu
  • Wzmocniona konstrukcja bieżnika zwiększa wytrzymałość opony
Korzyści
{0} - Opony całoroczne Tire - 175/70/R13/82T
Specjalna, całoroczna mieszanka gumowa zapewnia dobrą przyczepność pojazdu w każdych warunkach.
Wzmocniona konstrukcja bieżnika zwiększa wytrzymałość opony.
Szerokie rowki obwodowe i poprzeczne skutecznie odprowadzają wodę spod czoła opony zmniejszając ryzyko wystąpienia aquaplaningu.

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
D
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.