Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Fulda MultiControl

Całoroczna opona dla kierowców ceniących inteligentne rozwiązania

  • Znakomita przyczepność na mokrej nawierzchni.
  • Lepsze prowadzenie na śniegu i suchej nawierzchni.
  • Długi przebieg.

Opis

Całoroczna opona dla kierowców ceniących inteligentne rozwiązania

  • Znakomita przyczepność na mokrej nawierzchni.
  • Lepsze prowadzenie na śniegu i suchej nawierzchni.
  • Długi przebieg.
Korzyści
MULTICONTROL - Opony całoroczne Tire - 195/60/R15/88H
Zoptymalizowana powierzchnia bieżnika i komora
Długi przebieg. Zoptymalizowana powierzchnia bieżnika i komora. Równomierne zużywanie się bieżnika pozwala uzyskać długi przebieg niezależnie od pory roku.
Wzajemnie blokujące się lamele 3D Bubble Blade
Lepsze prowadzenie na śniegu i suchej nawierzchni. Wzajemnie blokujące się lamele 3D Bubble Blade Dodatkowe krawędzie poprawiające przyczepność na śniegu i lamele 3D Bubble Blade dodatkowo usztywniające bieżnik na potrzeby jazdy na suchej nawierzchni.
Rowki MultiControl
Znakomita przyczepność na mokrej nawierzchni. Rowki poprawiają odprowadzanie wody i błota pośniegowego, przyczyniając się do uzyskania znakomitej przyczepności.
Mieszanka polimerowa
Znakomita przyczepność w trudnych warunkach. Mieszanka polimerowa Adaptacyjna mieszanka zwiększająca powierzchnię kontaktu z nawierzchnią.

Etykiety UE na opony

C
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.