Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Uniroyal MS PLUS 77

Zawsze na czas. Bez względu na pogodę.

Uniroyal to ponad 45 lat doświadczenia w produkcji opon deszczowych i optymalne osiągi na mokrej nawierzchni. Wysoka odporność na aquaplaning oraz krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni. Pasuje do Renault Master, VW T5, Mercedes Sprinter.

Opis

Zawsze na czas. Bez względu na pogodę.

Wysoka odporność na aquaplaning oraz krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni. Wzór bieżnika z długimi poprzecznymi lamelami poprawia przyczepność na mokrej nawierzchni. Szerokie poprzeczne rowki w części barkowej zapewniają skuteczniejsze odprowadzanie wody, lepiej chroniąc przed aquaplaningiem. Potwierdzona przyczepność i skuteczność hamowania na zaśnieżonych drogach. Śnieg zostaje zmagazynowany w specjalnych kieszonkach, które poprawiają trakcję w wyniku tarcia śniegu o śnieg. Bezpieczne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych. Wzór bieżnika posiada żebrowaną strukturę w części centralnej oraz solidne żebra w części barkowej poprawiające prowadzenie. Zapewnia to dobrą kontrolę i kierowalność pojazdu na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni.

AllSeasonMax to bezpieczeństwo i niezawodność przez cały rok.

Uniroyal to ponad 45 lat doświadczenia w produkcji opon deszczowych i optymalne osiągi na mokrej nawierzchni. Wysoka odporność na aquaplaning oraz krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni. Pasuje do Renault Master, VW T5, Mercedes Sprinter.

Etykiety UE na opony

D
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.