Frigo HP2 to następca modelu Frigo HP, pierwszej w historii Dębicy zimowej opony przeznaczonej do samochodów o wysokich osiągach. Dębica Frigo HP2 została zaprojektowana z myślą o kierowcach ceniących dynamiczną jazdę oraz poszukujących zaawansowanego technicznie i trwałego produktu.
Lepszą kontrolę w zimowych warunkach
Znakomite zachowanie i właściwości trakcyjne na śniegu
Zapewnia długie przebiegi oraz oszczędności finansowe
Frigo HP2 to następca modelu Frigo HP, pierwszej w historii Dębicy zimowej opony przeznaczonej do samochodów o wysokich osiągach. Dębica Frigo HP2 została zaprojektowana z myślą o kierowcach ceniących dynamiczną jazdę oraz poszukujących zaawansowanego technicznie i trwałego produktu.
Lepszą kontrolę w zimowych warunkach
Znakomite zachowanie i właściwości trakcyjne na śniegu
Zapewnia długie przebiegi oraz oszczędności finansowe
Korzyści
Lepszą kontrolę w zimowych warunkach
Nowy wzór bieżnika sprawia, że opona posiada więcej krawędzi tnących, wgryzających się w zaśnieżoną nawierzchnię i zapewniających lepszą kontrolę w zimowych warunkach.
Znakomite zachowanie i właściwości trakcyjne na śniegu
Samoblokujące się lamele wgryzają się w śnieg, poprawiając kontrolę nad pojazdem oraz zapewniając znakomite zachowanie i właściwości trakcyjne na śniegu.
Zapewnia długie przebiegi oraz oszczędności finansowe
Zoptymalizowana konstrukcja opony i zwiększona głębokość bieżnika zapewnia długie przebiegi oraz oszczędności finansowe.
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni.
W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.
*Ostatnio zaobserwowana cena takich usług na rynku polskim. Aktualna cena zostanie ustalona samodzielnie przez wybrany serwis sieci Premio.