Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

ocena sieci

4,4

Dunlop ECONODRIVE WINTER

225/70 R15 112ROpony zimowe

Dunlop ECONODRIVE WINTER – opona Opony zimowe – 225/70/R15/112R

  • NIEZAWODNE PROWADZENIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
  • DUŻE PRZEBIEGI
  • DOSKONAŁA TRAKCJA NA ŚNIEGU

Specjalna cena online

Cena za oponę

519,00 zł

Montaż 1 opony

39,00 zł

Twoje korzyści

Gwarancja opon

0

Łącznie

0,00 zł

Łącznie (w tym VAT)

Produkt niedostępny

accessibility.select.disabled

Montaż w cenie

Twój lokalny warsztat

Nie wybrano jeszcze warsztatu.

Aby dowiedzieć się więcej o tej oponie, w tym o dostępności i cenie, skontaktuj się z lokalnym warsztatem.

Cena za oponę

519,00 zł

Opona i montaż

558,00 zł

accessibility.select.disabled

Opis

DOSKONAŁA TRAKCJA NA ŚNIEGU I DUŻE PRZEBIEGI GWARANTUJĄCE EKONOMICZNĄ JAZDĘ

  • NIEZAWODNE PROWADZENIE NA MOKREJ NAWIERZCHNI
  • DUŻE PRZEBIEGI
  • DOSKONAŁA TRAKCJA NA ŚNIEGU
Korzyści
{0} - Opony zimowe Tire - 225/70/R15/112R
ROWKI W KSZTAŁCIE LITERY V
Wyrównane poprzeczne rowki usprawniają odprowadzanie wody
WZMOCNIENIE BLOKÓW
Łączniki między blokami zapewniają stabilność bieżnika, ograniczając jego ścieranie.
ZAZĘBIAJĄCA SIĘ SIEĆ ROWKÓW
Centralne rowki tworzą zazębiającą się sieć, która zatrzymuje śnieg podczas jazdy

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.