Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

google-ratings-banner-header.network-rating.label

4,4

Dunlop ECONODRIVE AS

195/70 R15 104ROpony całoroczne

product-tile.label.image-alt

  • Skuteczne hamowanie w każdych warunkach pogodowych
  • Duże przebiegi
  • Trwałość

product-list.exclusive.price.online

price-box.price.label.price-per-tire

409,00 zł

product-tile.price.assembly-per-tyre

39,00 zł

price-box.label.benefits.title

Gwarancja opon

price-box.label.benefits.free.price

price-box.price.label.price-total

price-box.label.price.TTC

product-tile.label.in-stock

price-box.label.mounting.include

dealersearch.widget.title.noStoreSelected

dealersearch.widget.text.noStoreSelected

dealersearch.widget.text.description

price-box.price.label.price-per-tire

409,00 zł

price-box.price.label.price-tire-and-fitting

448,00 zł

Opis

DUŻE PRZEBIEGI I EFEKTYWNOŚĆ PALIWOWA ZAPEWNIAJĄ EKONOMICZNĄ JAZDĘ

  • Skuteczne hamowanie w każdych warunkach pogodowych
  • Duże przebiegi
  • Trwałość
Korzyści
{0} - Opony całoroczne Tire - 195/70/R15/104R
Ulepszony karkas dla dużych obciążeń
Nowa konfiguracja warstw wewnętrznych ograniczająca wytwarzanie ciepła na ścianach bocznych opony
Duża liczba lameli i nowa mieszanka bieżnika
Długość krawędzi bieżnika (bloki i rowki Z) wspomagają hamowanie i poprawiają przyczepność na mokrej i zaśnieżonej nawierzchni.
Duża głębokość bieżnika
Duże przebiegi dzięki wysokiej grubości warstwy ścieralnej

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.