Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 odznacza się doskonałymi właściwościami na mokrych i suchych drogach oraz dłuższą żywotnością w porównaniu ze wszystkimi innymi przetestowanymi markami opon – dzięki wyjątkowemu potencjałowi przebiegu.*

  • Doskonałe właściwości na mokrej i suchej drodze
  • Dłuższa żywotność w porównaniu z innymi testowanymi markami*
  • Bardzo dobre właściwości na suchej nawierzchni
  • Doskonałe hamowanie i prowadzenie na mokrej nawierzchni
  • Odpowiednia do samochodów elektrycznych

Opis

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 odznacza się doskonałymi właściwościami na mokrych i suchych drogach oraz dłuższą żywotnością w porównaniu ze wszystkimi innymi przetestowanymi markami opon – dzięki wyjątkowemu potencjałowi przebiegu.*

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 odznacza się doskonałymi właściwościami na mokrych i suchych drogach oraz dłuższą żywotnością w porównaniu ze wszystkimi innymi przetestowanymi markami opon – dzięki wyjątkowemu potencjałowi przebiegu.*

  • Doskonałe właściwości na mokrej i suchej drodze
  • Dłuższa żywotność w porównaniu z innymi testowanymi markami*
  • Bardzo dobre właściwości na suchej nawierzchni
  • Doskonałe hamowanie i prowadzenie na mokrej nawierzchni
  • Odpowiednia do samochodów elektrycznych
Technologia SEALANT

Technologia SEALANT

Technologia ta zapewnia szczelność opony w przypadku przebicia do 5mm średnicy w bieżniku. Kierowca może kontynuować jazdę. Takie opony możesz mieć, jeśli jeździsz najnowszym modelem Volkswagena.

Video

Co mówią wyniki testów

Opracowujemy nowatorskie rozwiązania od 1898 roku, a nasze opony są nie tylko innowacyjne, ale także wysoko oceniane przez ekspertów.

Opony Goodyear są testowane przez niezależne europejskie magazyny motoryzacyjne i często znajdują się na podium.

Każdy nowy model jest testowany przez naszych inżynierów w oparciu o ponad 50 kryteriów wydajności. Dzięki temu wiemy, że każda opona Goodyear zapewnia lepszy komfort jazdy.

 

  • Auto Bild allrad, Wydanie: 11/2024
    Auto Bild allrad, Wydanie: 11/2024

    Rozmiar: 235/55R19

    Zwycięzca testu, Miejsce 1 na 11
  • Helsingin Sanomat
    Helsingin Sanomat

    Rozmiar: 225/45R17

    Miejsce 2 na 5
  • Auto Bild
    Auto Bild

    Rozmiar: 225/45 R18

    Zwycięzca testu 2023, Miejsce 1 na 50
  • Auto Bild
    Auto Bild

    Rozmiar: 225/45 R18

    Eko-Mistrz 2023, Miejsce 1 na 50
  • Auto Zeitung
    Auto Zeitung

    Rozmiar: 235/35 R19

    Szczególnie polecana
  • Sport Auto
    Sport Auto

    Rozmiar: 225/40R18

    2 miejsce na 11 testowanych marek
  • Auto Express
    Auto Express

    Rozmiar: 225/40R18

    2 miejsce na 7 testowanych marek
  • Auto Motor und Sport, Wydanie 7 / 2022
    Auto Motor und Sport, Wydanie 7 / 2022

    Rozmiar: 245/45R19

    Zwycięzca testu, 1 miejsce na 10 testowanych marek
Zalety
EAGLE F1 ASYMMETRIC 6 - Opony letnie Tire - 235/45/R18/94W
Profesjonalna technologia hamowania na mokrej nawierzchni
Nowa mieszanka zapewnia większy mikrokontakt opony z podłożem, co przekłada się na lepsze hamowanie na mokrej nawierzchni.
Technologia Dry Contact Plus
Obszar kontaktu opony z podłożem dostosowuje się do stylu jazdy i rodzaju drogi, co poprawia osiągi na suchej nawierzchni.
Idealna do pojazdów elektrycznych
Dzięki zmniejszeniu oporu toczenia i zredukowaniu poziomu hałasu opona doskonale sprawdza się w pojazdach elektrycznych.
*Auto Bild wydanie 10- 2023: Test 50 opon letnich, rozmiar 225/45R18. Samochód testowy: BMW serii 3. Testowane marki: Goodyear, GT Radial, Sava, Fulda, Hankook, Pirelli, Kleber, Kumho, Giti, Dunlop, Falken, Michelin, Nexen, Yokohama, Toyo, Continental, Linglong, Uniroyal, Maxxis, Bridgestone. W teście uwzględniono 20 marek.

Etykiety UE na opony

B
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
A
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).