Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Wysoki poziom komfortu jazdy oraz doskonałe hamowanie i prowadzenie na mokrej nawierzchni.

  • Wysoka przyczepność ułatwiająca hamowanie i prowadzenie
  • Płynne i pewne prowadzenie – nawet podczas jazdy z wyższą prędkością
  • Pewne prowadzenie i doskonała kontrola dzięki wysokiej przyczepności opony

Opis

Wysoki poziom komfortu jazdy oraz doskonałe hamowanie i prowadzenie na mokrej nawierzchni.

Wysoki poziom komfortu jazdy oraz doskonałe hamowanie i prowadzenie na mokrej nawierzchni.

  • Wysoka przyczepność ułatwiająca hamowanie i prowadzenie
  • Płynne i pewne prowadzenie – nawet podczas jazdy z wyższą prędkością
  • Pewne prowadzenie i doskonała kontrola dzięki wysokiej przyczepności opony

Filmy

Korzyści
EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 SUV - Opony letnie Tire - 255/45/R21/106W
Krótka droga hamowania w suchych i mokrych warunkach
Dzięki technologii ActiveBraking kontakt naszych opon do samochodów typu SUV z drogą zwiększa się podczas hamowania, umożliwiając zatrzymanie się na krótszej drodze zarówno w mokrych, jak i suchych warunkach.
Mocna przyczepność
Opona Eagle F1 Asymmetric 3 SUV została wykonana z unikalnej mieszanki Grip Booster, która zwiększa lepkość opony względem powierzchni drogi w celu zapewnienia mocnej przyczepności.
Stabilne prowadzenie przy większej prędkości
Ta solidna, lekka opona w technologii konstrukcyjnej zoptymalizowanej pod kątem samochodów typu SUV zapewnia lepsze prowadzenie i stabilność oraz mniejsze zużycie bieżnika i opór toczenia.

Etykiety UE na opony

B
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
A
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).