Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

Opona Eagle F1 Asymmetric – idealna dla kierowców samochodów o wysokich osiągach.

  • Wysokie osiągi
  • Odporność na aquaplaning, doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni
  • Gładka i cicha jazda
  • Lepsze wyrównanie oraz przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Ulepszone pokonywanie zakrętów oraz przyczepność

Opis

Opona Eagle F1 Asymmetric – idealna dla kierowców samochodów o wysokich osiągach.

Najwyższe osiągi i komfort jazdy

  • Wysokie osiągi
  • Odporność na aquaplaning, doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni
  • Gładka i cicha jazda
  • Lepsze wyrównanie oraz przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Ulepszone pokonywanie zakrętów oraz przyczepność
Technologia OCHRONA FELGI

Technologia OCHRONA FELGI

Technologia polega na umieszczeniu grubszej części gumy znajdującej się w dolnej części ściany bocznej w pobliżu felgi, która zapewnia ochronę felgi i opony podczas wjeżdżania na krawężnik. Bardzo przydatne rozwiązanie dla samochodów dostawczych.

Korzyści
EAGLE F1 ASYMMETRIC - Opony letnie Tire - 255/40/R19/100Y
Wysokie osiągi
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric zaprojektowane z myślą o pojazdach o wysokich osiągach doskonale sprawdzają się podczas jazdy z dużymi prędkościami, zachowując stabilność i szybkość reakcji oraz zapewniając doskonałe wrażenia z jazdy.
Skrócona droga hamowania
Innowacyjna technologia hamowania tych opon pozwala skrócić drogę hamowania, zwiększając bezpieczeństwo w nagłych sytuacjach i trudnych warunkach drogowych.
Ulepszona efektywność paliwowa
Konstrukcja opon Goodyear Eagle F1 Asymmetric o niskim oporze toczenia poprawia efektywność paliwową, zmniejszając całkowite zużycie paliwa i emisję spalin.
Wyjątkowe prowadzenie
Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric zapewniają precyzyjne i czułe prowadzenie, dając kierowcom większą kontrolę i pewność na drodze.

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).