Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Continental CROSSCONTACT WINTER

Czterokrotnie większa kontrola na każdej zimowej drodze.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Doskonała trakcja i osiągi w obszarze hamowania na śniegu i mokrych nawierzchniach Opona uzyskała tytuł "Polecanej" podczas testów opon zimowych przeprowadzonych przez AutoBuild w 2013 roku - rozmiar testowanej opony 215/65 R 16 T/H

Opis

Czterokrotnie większa kontrola na każdej zimowej drodze.

Doskonała trakcja i hamowanie na śniegu i mokrej nawierzchni. Mieszanka opony została opracowana z użyciem nowo opatentowanego rodzaju polimeru, który gwarantuje wysoki poziom elastyczności w niskich temperaturach i ogranicza ścieranie się. To zapewnia oponie ContiCrossContact™ Winter niezwykłą trwałość. Jej bloki z licznymi lamelami zapewniają wyraźnie lepsze osiągi na śniegu i lodzie. Znakomite prowadzenie na ośnieżonej i mokrej nawierzchni. Nowo opatentowana koncepcja lameli posiada szczególnie zaawansowaną konstrukcję służącą wgryzaniu się w nawierzchnię. Dzięki sinusoidalnym lamelom o progresywnym efekcie szczepiania się opona ma stabilny bark zewnętrzny i bardziej bezpośrednio rozprowadza siły. Wysoki poziom ochrony przed aquaplaningiem. Cztery szerokie drenujące rowki obwodowe oraz rowki barkowe o zoptymalizowanym przepływie umożliwiają skuteczną absorpcję i drenaż wody.

Wykorzystując niemiecką technologię i swoje bogate doświadczenie w sektorze motoryzacyjnym, Continental oferuje opony klasy premium zapewniające kontrolę we wszystkich sytuacjach na drodze. Doskonała trakcja i osiągi w obszarze hamowania na śniegu i mokrych nawierzchniach Opona uzyskała tytuł "Polecanej" podczas testów opon zimowych przeprowadzonych przez AutoBuild w 2013 roku - rozmiar testowanej opony 215/65 R 16 T/H

Etykiety UE na opony

D
Efektywność paliwowa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
C
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
B
Hałas na zewnątrz
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.