Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń 800 060 300

Michelin CROSSCLIMATE SUV

Stworzone, aby zapewnić długotrwałe bezpieczeństwo niezależnie od pogody

MICHELIN CrossClimate SUV to przeznaczona do SUV-ów wersja najlepiej sprzedającej się w Europie opony całorocznej (MICHELIN CrossClimate+)[7], opracowana z myślą o długotrwałym bezpieczeństwie[5] i dużym przebiegu niezależnie od pogody[4]. (4) – duża trwałość – Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez DEKRA Test Center w 2016 r. na zlecenie Michelin. (5) – długotrwałe osiągi – Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. (7) – MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Opis

Stworzone, aby zapewnić długotrwałe bezpieczeństwo niezależnie od pogody

Przedstawiamy wersję dla SUV-ów najlepiej sprzedającej się w Europie opony całorocznej (MICHELIN CrossClimate+)[7]: oponę całoroczną MICHELIN CrossClimate SUV do jazdy po drogach i okazjonalnie w terenie, na mokrej, suchej i ośnieżonej nawierzchni. Dzięki technologiom EverGrip opona MICHELIN CrossClimate SUV zapewnia wszystkim kierowcom długotrwałe bezpieczeństwo[5] niezależnie od pory roku i warunków na drodze[1][2][3]. Wzmocniony bok opony umożliwia poruszanie się także okazjonalnie w terenie[6]. (1) – skuteczność hamowania na suchej nawierzchni – Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service w 2016 r. na zlecenie Michelin. (2) – skuteczność hamowania na mokrej nawierzchni – MICHELIN CrossClimate SUV posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. (3) – 3PMSF – MICHELIN CrossClimate SUV posiada homologację do użytkowania na śniegu (oznaczenie 3PMSF). Aby otrzymać homologację 3PMSF, opony muszą spełniać wymogi poziomu bezpieczeństwa i mobilności na śniegu. (5) – długotrwałe osiągi – Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. (6) – wzmocniona konstrukcja – W przypadku wszystkich rozmiarów z wyjątkiem 215/55R18 99V, 215/65 R16 102V i 235/55 R17 103V. (7) – MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

MICHELIN CrossClimate SUV to przeznaczona do SUV-ów wersja najlepiej sprzedającej się w Europie opony całorocznej (MICHELIN CrossClimate+)[7], opracowana z myślą o długotrwałym bezpieczeństwie[5] i dużym przebiegu niezależnie od pogody[4]. (4) – duża trwałość – Na podstawie wyników testów porównawczych opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzonych przez DEKRA Test Center w 2016 r. na zlecenie Michelin. (5) – długotrwałe osiągi – Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EWG (ECE R30r03f)) opony MICHELIN CROSSCLIMATE SUV w rozmiarze 275/45 R20 110Y przewyższają próg przyczepności na mokrej nawierzchni ustalony w regulaminie nr 117 EKG ONZ dla opon skategoryzowanych jako zwykłe i śniegowe. (7) – MICHELIN CrossClimate+ to najlepiej sprzedająca się opona całoroczna w Europie – Źródło: badanie panelowe sprzedaży GFK w kategorii opon całorocznych do samochodów osobowych (wszystkie poziomy) – okres: od 01.2018 do 12.2018. Zakres: Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania.

Etykiety UE na opony

C
Oszczędność paliwa
Oszczędność paliwa jest miarą oporów toczenia opony. Opona o niskich oporach toczenia pozwala ograniczyć zużycie paliwa, ponieważ wymaga mniej energii do poruszania się.
B
Przyczepność na mokrej nawierzchni
Przyczepność na mokrej nawierzchni jest miarą zdolności opony do hamowania na mokrych drogach.
A
Hałas zewnętrzny
Zewnętrzny hałas emitowany przez oponę, mierzony w decybelach. Hałaśliwość jest klasyfikowana od A (cicha) do C (głośna).
Przyczepność na śniegu
Opony z piktogramem przedstawiającym płatek śniegu na tle 3 szczytów górskich mają krótszą drogę hamowania na drogach pokrytych śniegiem, co jest ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa w warunkach zimowych, podczas jazdy po ośnieżonej powierzchni. W przypadku pojazdów osobowych piktogram ten jest przyznawany na podstawie pomiaru drogi hamowania samochodu przy prędkości początkowej 25 km/h na ubitym śniegu lub na podstawie pomiaru siły pociągowej opon. W przypadku pojazdów ciężarowych piktogram jest przyznawany na podstawie pomiaru reakcji opony na przyspieszenie.